bror: jag var på arvika när jag slutade tvåan på gymnasiet... jag såg det där jälla synthbandet... aaa, dom där som alltid uppträder i rymddräkter?
pappa: ...lordi?
bror: jag var på arvika när jag slutade tvåan på gymnasiet... jag såg det där jälla synthbandet... aaa, dom där som alltid uppträder i rymddräkter?
pappa: ...lordi?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
*visa mamma en klipp från 747, storängsbotten 28 maj*
Jag & Emma: * kolla*
Mamma svarade inte och när vi kollade på henne stirrade hon som FAN på joakims ... ähm jaa ni vet. & säger: han kan väll inte bli så HÅRD att det syns genom jeansen ... han måste ha en socka ...
mognaste mamman ever wohoho .
"snopp-jocke,toa-markus & ..... mat-martin !"
Istället för sill å päror:
två bananer
en apelsin
naturell yoghurt
dinkelmüsli
blåbärssoppa
blender 4-life.
jag ska aldrig mer tugga mat.
/Andreas Tilliander.
22 juni -07, kl 3:08.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
på jobbet idag hade jag min kenttröja och då sa en av dom som bor där
han: vad står det på din tröja
jag: kent =)
han: aha eskilstunabandet
jag stooooort leende: känner du till dem?
han: ja det gör jag
jag: nämen va gla ja blir nu
han: ja dom är ju faktiskt ett av de bästa svenska banden
jag: jo det håller jag verkligen med om xD
*Kille kommer cyklandes på en cykel som ser rätt ny ut*
Kompis: "Oh vart har du snott den där?!"
.
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Emma sa nått lite småkul för nångra dagar sen, kommer inte riktigt ihåg men hon trodde iallafall att jag lyssnade på dansband, jag lyssnade liksom på First of the Gang to Die (Morrissey) ... fast jaa den har lite dansbandssväng :'')
Mormor; jag ska ha ett litet urklipp med joakim och hans orkester här någonstans, som jag glömt att ge dig.