one november, spawned a monster in the shape of this child
emma säger:
vem är du & vad har du gjort med amanda
emma säger:
duu säger att sami är söt & att du är avundsjuk på hans fru, det är lite läskigt fan
från i lördags när vi skulle se sahara hotpants. folk var hysteriska över att tråkmåns med tavellåten gick förbi och signerade och kramade skrikande fjortisar typ *host*amanda och emma*host* samtidigt som en kille plockade fram hotpants gitarrer på scenen och stämde dem. han pysslade med nån vit snygg gretsch som såg ut som en blandning mellan strata och sg när jag sa
är det bara jag som är mer intresserad av gitarren än måns
och då hör man nån som skrattar bakom eller i närheten av mig...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
"jag har aldrig varit hysterisk när jag träffat nån i kent,
jag har chockat mig själv gång på gång genom att vara lugn! "
undantag: cirkus 4/12.06, jaa endel av er har väll hört ..
jag har varit lugn på grund av fylla när jag träffat kent bortsett från en signering. fast jag var väldigt upprymd och glad när jag träffade martin för jag var tvungen att berätta för honom att dom spelat bam bam med sister nancy på efterfesten...martins låt från turnebussen i tuna liksom...
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
jag: nere i höret på vapen & ammunition-omslaget så ser man en liten reklambild "parken zoo, eskilstuna, öppetider....
carin:.................på riktigt?
jag: oO
Jasse sitter & läser på en tröja med ett citat ur kevlarsjäl på. (Så länge hjärtat mitt slår så minns jag dig när du stack ett hål i min Kevlarsjäl)
"Men Emma står det inte fel här? Ska det inte vara Så länge hjärtat mitt slår så minns jag din arm..."
.
" mmh men kan jag få din msn för jag kan bli anska otrevlig härpå kamrat jusst ida för jag ä så jävla fucking arg på en fucking idiot tjej i min klass som bah pratar om bill o tom o skiter i gustav o georg "
HAHAHAHA
Jag: Jag har alltid viljat haft två kaniner, en ska heta broder Jacob och den andra broder Daniel. Bara för att det skulle vara sjukt kul
Elin: Jag har iallafall en broder Johan (hennes bror heter så)
"första dagen ska stå längst jävla fitt fram!" /amanda
jag: vi drar efter dem
Sofia: pengar?
jag: ja, tack! vad snäll du är
Sofia: jajamen, har tre kronor liggandes här
jag: jaså, då får du släppa ut dem lagom till VM!
Sofia: haha, den var nästan bra
jag:inte bara nästan. fan vad du älskar mig & min humor
Sofia: Klart
jag: önskar jag kunde säga detsamma!
Schyssta (okej, trötta) klubben! Rått, men hjärtligt <3
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
linnea: man måste ju tycka håkan är gullig även om man inte gillar honom...!
jag: aaa, fast om mando diao var så tacksamma att dom började gråta skulle nog inte jag tycka det var gulligt...
linnea:...nä... men då skulle det ju inte vara på riktigt...