Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
Haha, ja, det var lite korkat ^^
Hade en vän som gick från lidingö till centralen, och sen åkte han till rotebro och behövde gå i sådär fem minuter för att komma hem. På ängen utanför hans lägenhet, sådär 50 meter ifrån, gav han upp och la sig och sov. Så jävla ovärt när man redan gått så långt.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
"shit, äntligen någon som kan gå själv utan rullator!"
Killen som gick med mig mellan avdelningarna på sjukhuset, låter kanske inte så kul men det kom verkligen från hjärtat haha (;
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
Carpe Diem!
Klyschschschschschschschschigt jag vet ;P
Jag och Issa sitter i Issas garage och beundrar hennes moped när vi kommer på att den borde ha ett namn. Efter lite diskussioner kommer vi fram till att den är en man.
Issa: Den ska heta något snyggt som...
Jag: Jocke?
Issa: Ja! Det blir bra.
-Det är tyst i någon minut-
Issa: Du Hanna, heter inte han i Kent Jocke?
Jag: Aa.
Vi viker oss på asfalten av skratt
Ingenting kan röra oss i natt
Bilddagboken: http://magnification.bilddagboken.se
Min tyska kompis kollar på Kent-affischen i gammaldags sepia-design.
"Han den där till vänster ser ut som Jared Leto."
"Det är sångaren."
"Jahapp."
Det känns som om vi vaknat plötsligt i någon sorts skymningsland
"KOLLA BARBADOSBUSSEN!!!!!!!!!!!!"
"då kommer jag ha med mig 150 mackor och en happy meal"
Hittade en bild på min morbror och hans pojkvän förut och så ville mamma se
Jag: Kan visa sen när inte pappa är här, han vill nog inte se för han är ju typ homofob
Pappa: Det är jag väl ändå inte! Jag är ju nästan homosexuell själv!
(Fast vet att han är lite homofob, han vågar bara inte erkänna det när det är mammas bror det handlar om hähä)
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Min mattelärare (som personligen påminner mig väldigt mycket om Jigsaw, en lite skäggigare version kanske):
"Okej, så imorgon har vi 50tals-temadag i skolan. Jag kanske borde börja med att införa lite 50tals-lärar-jargong.... HåLL KÄFTEN!"
Då bör man veta att min mattelärare är en ganska tystlåten person, som aldrig höjer rösten.
Det känns som om vi vaknat plötsligt i någon sorts skymningsland
Rikard säger:
vill inte spela mer
kollar på postkodmiljonären me sambo, kommer en fråga vad ett annat ord för halsmandlar är. ett av orden är polyper.
sambo - sitter inte polyperna i pannan?