The Darin-sångmix is here to stay?
Gillart!!!
Och texten är ju helt magisk!
The Darin-sångmix is here to stay?
Gillart!!!
Och texten är ju helt magisk!
Jag har skyhöga krav och det här är lagom
Oj va bra! Älskar den! All kärlek till kent! <3
...Svarta tysta tårar...
ÄLSKAR den! Skrek rakt ut inatt när jag hörde den första gången. Började nästan grina andra lyssningen? Obs var full, så d kanske berodde på det
Precis efter "Jag står där som frusen på övergångsstället och ångrar mig" hörs svagt i bakgrunden det jag tror är en förvrängd version av låten som avses i versen. Det är en populär låt, med distinkt bas kan man förmoda. Någon som har lyckats lista ut vilken? Hör ni vad jag menar?
HÅLEN I HIMLEN ÄR FRÅN HANS KLOR
Bor i Turkiet och låten verkar inte tillgänglig här, frustrationen skjuter i höjden! Och jag undrar varför... ? Kan någon hjälpa mig?!
Det kan vara en delay, men den finns så vitt jag hör bara där och det får mig att tro att det faktiskt är ett påskägg. JAG skulle ha gjort så iaf
HÅLEN I HIMLEN ÄR FRÅN HANS KLOR
Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
Fast den s.k. "robotrösten" avtar ju i "Skogarna" efter halva låten ungefär?
Sjukt bra låt och text förövrigt.
rbroddmark.tumblr.com
Det är dubbar och stämmor, vet inte om det är någon dist på sången ens, tycker inte det låter som det.. På Petroleum t.ex är ju sången distad, är den också robotlik?
Funderar över låttiteln och varför den heter Skogarna.
Det jag kopplar till titeln är bara den här raden: Lönnlöven virvlar som gnistor runt kolsvarta grenar.
Det räcker med att du nynnar melodien, jag kan pussla ihop låten då.
Finns fortfarande inte på youtube. Jag kollar typ var 30:e minut sedan midnatt. Annars skulle man inte gnälla på forumet, det spelar väl ingen roll om man får höra låten på spotify eller yt? Jag skulle även köpa den om den fanns på itunes fast jag har redan betalat för albumet en gång.