Sidan 14 av 26 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista
Resultat 196 till 210 av 387

Ämne: BOX 1991-2008 - Pressmeddelandet

  1. #196
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    1 är bättre än 0
    Jo, men om de ska göra en såhär fin och påkostad box kunde de ju lika gärna slänga med lite mer spår så att man kan lägga undan demosarna som man fick med på "skivorna vi inte får prata om"...

    Skulle kännas bättre om de följde med i boxen bara

  2. #197
    Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005
    Ort
    Malmö, Sweden
    Inlägg
    19 279

    Standard

    400 spänn är så bra. kan knappt fatta det haha, menar har köpt singel förmer än tre gånger den summan . great
    Senast redigerat av popdrog den 2008-09-23 klockan 18:07.
    When you can live forever, what do you live for?

  3. #198
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2004
    Inlägg
    22 507

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Men var det inte lite väl snålt tilltaget med demos?
    Nu letade du efter nålen i höstacken.
    "Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"

  4. #199
    Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    Isglass
    Inlägg
    10 976

    Standard

    Man kan inte få allt här i världen.

    / klok_Stina
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt


  5. #200
    Erfaren medlem sundance_dannes avatar
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Det blåser genom Malmö alltid...
    Inlägg
    13 868

    Standard

    Undrar om vi får höra titlar såsom Ellen och Döda Dagar nu.

    Synd bara att de inte tar med de engelska, totalt omöjligt att få tag på vissa b-sidor tyvärr.

    Menmen, trevligt iaf.
    Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.

  6. #201
    Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    1 339

    Standard

    Det här är hur häftigt som helst och säkerligen efterlängtat. Jag tycker dock att Boxen är en onödig produkt. Den är uppenbarligen riktad till inbitna fans, som köper det mesta av det som släpps. Hela boxen är inte särskilt dyr och säkerligen prisvärd, men vad ska vi, trogna fans, med en ytterliggare uppsättning skivor till? Det är väl inte specialutgåvor av dem det handlar om?

    Jag kommer säkert att köpa den, men bara för bonusspåren och de outgivna spåren. Resten kommer snabbt att hamna på tradera. Bok och bilder får man också och det är väl kul de första dagarna. Den skulle ju innehålla alla låttexter, som alla redan har.

    Varför släppa en så dyr produkt (jag tänker på alla skivor som kunde sålts separat) för ett så lågt pris och till helt fel målgrupp?

  7. #202
    Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Mont Clare, Pennsylvania
    Inlägg
    6 690

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av david_h Visa inlägg
    Nu letade du efter nålen i höstacken.
    Men, jag menar varför inte släppa alla demos?
    Och vart tog remixerna vägen, de från senaste singlarna och från Isola-tiden?
    För att inte tala om den egna singeln "Vy från ett luftslott Pumps Jump Up Remix". Varför kom inte de med?

  8. #203
    Staffan747
    Guest

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av halka_på Visa inlägg
    Det här är hur häftigt som helst och säkerligen efterlängtat. Jag tycker dock att Boxen är en onödig produkt. Den är uppenbarligen riktad till inbitna fans, som köper det mesta av det som släpps. Hela boxen är inte särskilt dyr och säkerligen prisvärd, men vad ska vi, trogna fans, med en ytterliggare uppsättning skivor till? Det är väl inte specialutgåvor av dem det handlar om?

    Jag kommer säkert att köpa den, men bara för bonusspåren och de outgivna spåren. Resten kommer snabbt att hamna på tradera. Bok och bilder får man också och det är väl kul de första dagarna. Den skulle ju innehålla alla låttexter, som alla redan har.

    Varför släppa en så dyr produkt (jag tänker på alla skivor som kunde sålts separat) för ett så lågt pris och till helt fel målgrupp?
    Vem sa att den var riktad till 'inbitna fans' .. Tänk om man aldrig hört om Kent och får den i julklapp! Tänk er vilken gåva, frosseri i underbar musik för ett år frammåt, minst.

  9. #204
    Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    1 339

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Vem sa att den var riktad till 'inbitna fans' .. Tänk om man aldrig hört om Kent och får den i julklapp! Tänk er vilken gåva, frosseri i underbar musik för ett år frammåt, minst.
    Haha, tänk om alla vore så öppensinniga och spontana att de skulle gå och köpa boxen bara för att den är cool! Tyvärr måste folk först bli påverkade av andra att lyssna på en viss låt, sedan ladda ner den låten, lyssna sönder den, ladda ner boxen och sen bli riktiga fans som går på konserter, köper skivor, boxar och merchandice.

  10. #205
    Erfaren medlem Fast Forwards avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 308

    Standard

    Jag tror det finns en liten risk att det skulle bli lite för mycket av det goda på en gång om man som icke Kent-fan plötsligt får den här i handen... Man måste få upptäcka musiken i sin egen takt tror jag, men visst är det nog en grym julklapp!
    Du log genom fräknarna
    med tårar i ögonen
    Allt fanns i ögonen
    Allt finns i ögonen

  11. #206
    Erfaren medlem namokabs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    10 000

    Standard

    Jag tror säkert att det finns många "halvfans" där ute som ser det här som en otrolig möjlighet att komma över en massa bra skivor i ett nafs till ett rimligt pris ...
    När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
    Så blir ni aldrig rädda mer
    När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
    Så vänder allt igen


    Jag går ensam genom mörkret
    /Jo©ke\

  12. #207
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    1 978

    Post

    "jamen det var ju prisvärt!"

  13. #208
    Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004
    Ort
    Skövde., , .
    Inlägg
    4 058

    Standard

    trevlig nyhet.

  14. #209

    Standard

    Jag längtar på sätt och vis efter boxen. Samtidigt fick jag Paint a vulgar picture i huvudet på jobb. Den har gått på repeat de senaste timmarna. Men som skivköpare (och samlare?) älskar jag ju sånt här. Dock med en besk eftersmak.

  15. #210
    Medlem halka_pås avatar
    Reg.datum
    May 2006
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    1 339

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av namokab Visa inlägg
    Jag tror säkert att det finns många "halvfans" där ute som ser det här som en otrolig möjlighet att komma över en massa bra skivor i ett nafs till ett rimligt pris ...
    Menar du att den är riktad till dem som bara har ett par nerladdade låtar eller högst ett par skivor? Kan stämma, men frågan är hur köpvilliga de är... Folk som laddar ner kommer med största sannolikhet ladda ner bonusspåren och vara nöjda med det. Resten (och det handlar troligtvis inte om många) kanske köper den, vad vet jag. Hoppas kent vinner något på det bara.

Sidan 14 av 26 FörstaFörsta ... 456789101112131415161718192021222324 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •