Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 31 till 45 av 51

Ämne: Konserter i Norge

  1. #31
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ja, samma her. skulle egentlig jobbe der, men så begynner skolen FØR det
    men da blir det å kjøpe billett den dagen ass

  2. #32

    Standard

    jeg har meldt meg som frivillig, men jeg vet ikke helt om jeg kan, fordi i August jobber jeg mye. Men jeg har ikke penger til billett nå allikevel, men det ordner seg nok Inn skal jeg uansett^^

  3. #33
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    men når tror du det blir utsolgt a?? for veit ikke hvem jeg får dratt med meg enda! jeg MÅ jo dra dit liksom

  4. #34

    Standard

    Leste for noen dager siden at det bare var 900 festivalpass igjen, så regner med at det går rimelig raskt, spesielt med Thåström på plakaten. Men jeg aner egentlig ikke. Er man heldig holder det 5-6 uker, uheldig kanskje bare 1 uke. Aner virkelig ikke.

  5. #35
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ååh, kaos, og så fant jeg ut at det bare er et teit dillefag i august, hmm.. da ble det VEEELDIG fristende å ta seg fri de tre dagene, men jeg veit ikke hvor mye oppmøte som er obligatorisk, grunnleggende organisasjonsteori liksom ;s

  6. #36

    Standard

    hørtes ut som noe som er veldig fristende å skippe ja:P I hvert fall til fordel for øya-lineup'en. Men det er kjipt å bruke fraværet sitt med en gang. Men har dere mer enn typ to timer uken i hvert fag?

  7. #37
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ja, det er sånn sært opplegg her, i august har man augustblokk, og da er det et 5 poengs fag i et par uker, på skolen fra 10 til 3 eller noe. og så eksamen med en gang.

  8. #38

    Standard

    Slitsomt på en måte, fordi da blir det ikke slækking i august, men greit å få unnagjort noen fag med en gang

    Men øya må man på uansett^^

  9. #39
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    ja, det er veldig sant, da veit man at man har noen sudiepoeng hvertfall

    jaa, øya, huff veit ikke om jeg får sosmmerjobb enda så stress å kjøpe masse billetter, men nå får jeg nok jobbe på tre konserter på valle hovin i sommer så da tjener jeg hvertfall litt penger, til å dekke roskilde

  10. #40

    Standard

    Er det ikke typisk? De feriene man faktisk har fri, har man ikke råd til å dra på konserter. Og de feriene man faktisk har råd, har man ikke tid fordi en må arbeide.. Det burde jo være motsatt! Enten fri OG råd, eller jobb og IKKE råd..
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  11. #41
    Erfaren medlem mylarsjäls avatar
    Reg.datum
    Aug 2005
    Ort
    trondheim
    Inlägg
    2 381

    Standard

    jeg veit, det er og blir et evig dilemma!!

  12. #42

    Standard

    ja, kjenner igjen den. Men dette året ligger jeg faktisk der at jeg ikke har noen penger, og jeg har heller ikke tid til noe særlig. Jeg skal ha en ukes ferie for å få med meg Arvika, også må jeg satse på å enten få jobbe på øya eller at det er billetter igjen når lønningen for første sommerjobbingen kommer, noe jeg tviler på. Men jaja. Det går som det går

    Kommer til å ende opp med veldig mye penger i august/september i hvert fall Med stort studielånutbetaling og myyyye lønn Da blir det ny gitar.

  13. #43

    Standard

    Jeg skal selvfølgelig vurdere å jobbe på buktafestivalen igjen. Mest for å treffe vennene mine, det er faktisk ingen spesielle band jeg har planer om å se..
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



  14. #44

    Standard

    hvor er buktafestivalen? Jeg er for trøtt til å google^^

  15. #45

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av revolution.of.the.mind Visa inlägg
    hvor er buktafestivalen? Jeg er for trøtt til å google^^
    Tromsø. Kent spilte der i sommer
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!



Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •