Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 16 till 28 av 28

Ämne: Merchandise sommar 2010

  1. #16

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    den brandgula är så fuuuuuuuuul och den med albumomslaget är ju ännu värre, skäms när jag ser nån i dem. vad är grejen, har kent helt tappat sitt sinne för smak eller? en plats i solen-omslaget, samis mustach (ne tänker inte sluta tjata om detta förrän den rakas bort) merchen är ju verkligen helt smaklösa. backdropen är ju inte heller det snyggaste jag sett
    Håller med dig, förutom backdropen. Jag gillar brandvarningssymbolen, men inte på den orangea tröjan.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  2. #17
    Erfaren medlem Gråbos avatar
    Reg.datum
    Oct 2007
    Ort
    verkligheten
    Inlägg
    5 724

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Håller med dig, förutom backdropen. Jag gillar brandvarningssymbolen, men inte på den orangea tröjan.
    ja alltså den är inte jätteful, men jag tycker den är rätt intetsägande. vad vill de säga med den egentligen? haha eller åh de kanske syftar på eldregnet i eskilstuna, en varning för att det risk för att brinna upp om man står längst fram på deras konserter helt enkelt

  3. #18

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    ja alltså den är inte jätteful, men jag tycker den är rätt intetsägande. vad vill de säga med den egentligen? haha eller åh de kanske syftar på eldregnet i eskilstuna, en varning för att det risk för att brinna upp om man står längst fram på deras konserter helt enkelt
    Ingen aning, iofs... Haha, varför inte? Om alla inte hade varit nyduschade så hade det säkert hänt.
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  4. #19
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2009
    Inlägg
    4 988

    Standard

    Köpte ni något då?
    Jag har skyhöga krav och det här är lagom

  5. #20
    Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Spinnargränden/Upendi
    Inlägg
    18 046

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    ja alltså den är inte jätteful, men jag tycker den är rätt intetsägande. vad vill de säga med den egentligen? haha eller åh de kanske syftar på eldregnet i eskilstuna, en varning för att det risk för att brinna upp om man står längst fram på deras konserter helt enkelt
    alltså hahahahahahahahahaha
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

  6. #21

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nyårslöftet Visa inlägg
    Köpte ni något då?
    Nä,det vore väl rätt konstigt, haha? ; ) Ska köpa en vit Hjärta-tshirt i Stockholm istället, har jag tänkt. Gillar Röd-merchen jättemycket!
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  7. #22

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Nä,det vore väl rätt konstigt, haha? ; ) Ska köpa en vit Hjärta-tshirt i Stockholm istället, har jag tänkt. Gillar Röd-merchen jättemycket!
    Jag köpte en vit Hjärta-Tshirt i våras, efter några tvättar började det svarta trycker se lite grått ut. Så nu vågar jag inte använda den för jag vill inte den ska bli ännu gråare

  8. #23
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2009
    Inlägg
    4 988

    Standard

    Ja, alltså om passade på att köpa något av gamla.... kände dissen av den nya.... Själv köpte jag brandgula tischan, den är inte snygg, men någon sorts fulsnygg... tror den kan bli bra om man tvättar den hårt, sliter och klippper lite...
    Jag har skyhöga krav och det här är lagom

  9. #24

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av 747minuter(för mig själv) Visa inlägg
    Jag köpte en vit Hjärta-Tshirt i våras, efter några tvättar började det svarta trycker se lite grått ut. Så nu vågar jag inte använda den för jag vill inte den ska bli ännu gråare
    Okej, hm, det lät ju inte så bra... Kan alltid tvätta den utochin : )

    Citat Ursprungligen postat av Nyårslöftet Visa inlägg
    Ja, alltså om passade på att köpa något av gamla.... kände dissen av den nya.... Själv köpte jag brandgula tischan, den är inte snygg, men någon sorts fulsnygg... tror den kan bli bra om man tvättar den hårt, sliter och klippper lite...
    Ahaa, förlåt, tänkte inte på det. Men jag hade inte några pengar med mig in, i vilket fall : )
    genomdimmorna.blogg.se

    08: 31/7.
    10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
    12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.

  10. #25

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Lovely Little Queen Visa inlägg
    Okej, hm, det lät ju inte så bra... Kan alltid tvätta den utochin : )
    Självklart tvättade jag den ut och in, men jag använde den också minst en gång i veckan hela våren så inte konstigt den blev sliten

  11. #26

    Standard

    Någon som vett om dom säljer dom där plektrumen som såldes under vårturnén ?

  12. #27
    Medlem natasjas avatar
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Stockholm, Sweden.
    Inlägg
    82

    Talking Jag håller med!!

    Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    förstår inte varför merchen (nästan) alltid måste vara såna tråkiga t-shirts.
    borde vara lite finare modeller, jag kan aldrig ha kenttröja för jag ser ut som en bred man i alla t-shirts. linnen kanske? eller lite urringade t-shirts med finare ärmar eller vad som helst. 50% av alla tjejer på kentkonserter har kenttröjor, tänk vad mycket mer bröst ni (kent) skulle få se om ni hade mer urringade t-shirts/linnen, om nom nom boobies
    Jag håller precis med!! Tycker att merchen faktiskt blivit lite som "dom andra", dvs standardutbud. Det absolut tristaste är att alla T´s är av samma modell. Kolla på V/A-merchen. HUR snygg som helst, lite linnen... olika modeller på tröja om d va för killar eller tjejer osv. Lite mer ratata helt enkelt. Fast man kan ju inte låta bli att älska kent ändå. Men det ÄR lite trist ändå. Jag vill fylla på med NYA kläder - inte samma kläder i andra färger. Ju.

    Mer merch åt folket! :P

    //vi blev som dom andra
    Perfekt och oförstörbar - som jag

  13. #28

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Gråbo Visa inlägg
    den brandgula är så fuuuuuuuuul och den med albumomslaget är ju ännu värre, skäms när jag ser nån i dem. vad är grejen, har kent helt tappat sitt sinne för smak eller? en plats i solen-omslaget, samis mustach (ne tänker inte sluta tjata om detta förrän den rakas bort) merchen är ju verkligen helt smaklösa. backdropen är ju inte heller det snyggaste jag sett
    Men haha, vad har Samis mustach med merchen att göra? (Även om jag tycker han var finare utan. Eller nej, han är fin i allt.)

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •