Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 32 av 32

Ämne: tic-net

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bune Visa inlägg
    Jobbar du på AXS?
    Nix. Har ingen koll alls på vilka det är.

Citat Ursprungligen postat av Fast Forward Visa inlägg
    Globearenas hemsida länkar ju bara till AXS, men om du menar att fysiskt bege sig till biljettluckan vid arenan så skulle jag gissa på att det är absolut säkraste metoden. Bor du inte i Stockholm är det svårt, då är ju AXS enda alternativet då det (mig veterligen) är det enda ombudet som säljer biljetterna till Tele2.
    Insåg det, ja. AXS verkar vara enda alternativet för Tele2. Bara en tanke att kent hade lyssnat på någon på forumet som hade klagat men som sagt, jag har inte haft problem med AXS själv. Ticnet var det längesen sist jag använde.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Tradera är en variant.
    tack för tipset. håller koll på en auktion där.

Citat Ursprungligen postat av J. Bergtagen Visa inlägg
    Det knäppa är att man hade kunnat köpa några extra biljetter om man bara hade vetat att någon på forumet ville ha dom men det var ju inget man ville chansa på med tanke på utlägget av 666 kr/biljett. Synd med alla egentliga kommunikationsmissar bara.
    ja så tänkte jag också. man skulle gått ihop i gäng om 8 personer och swishat pengar mellan varann. lätt att vara efterklok

och sen så undrar jag nu...till de extrakonserterna som släpps imorgon. Är det bara via ticnet som man kan köpa dom?
    Jag har tänkt försöka få till gbg.

någon som det fungerade felfritt för i lördags som kan ge tips på hur de gick tillväga?
    inte för att jag tror jag gjorde något fel men alla goda råd mottages tacksamt...

kommer inte köpa biljett om jag inte får dom till ett normalt pris...

har en känsla av att jag kommer få betala 5siffrigt om jag ska få en chans till biljetter den 17 dec

det står mellan: måla huset eller få tag i biljett till den 17de.
    som den ansvarsfulla snart 40åring som jag är så är det för mig ett extremt enkelt val

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •