Hej Allihopa!
Jag är fortfarande arg...mer än lovligt arg för jag upptäckte nyss att samma problem med tic-net är fortfarande kvar.
Det står inte att det är slutsålt men 0 biljetter går att boka.
Igår så satt jag som så många andra och väntade in biljett släppet. satt ner redo från kl 11 och jag satt fram tills 14 innan jag insåg att det waiting room jag hamnat i till sista konserten varit slutsåld sedan länge. Såg det när jag var inne här på forumet och någon skrev om att kent lagt ut på facbook att flera konserter var slutsålda bla sista i sthlm då.
Till sthlm kom jag aldrig ens in och att sitta kvar i ett fucking waiting room och vänta fler timmar kändes ju bara idiotiskt när biljetterna var slut sen länge.
Hade även tänkt köpa till den i Gbg och linköping eftersom de är ju de städer som ligger närmast mig. Även de städerna tog det över 1 timma innan jag ens kom in och när jag kom in så gick det inte köpa fast det gick att klicka på ståplats och sittplats. Min frustration var inte nådig....
Varför skriver inte ticnet att det är slutsålt?!?! hur svårt är det liksom!!!!
Och fortfarande idag så är det samma skit. Var inne och försökte köpa till nån av extra konserterna i gbg och linköping. Gick inte. Står inget om att det är slut men går INTE att köpa.
Jag är arg fortfarande. Igår satt jag först och grät av frustration. Trodde jag gjorde nåt fel. Försökte hålla mig lugn i processen av att bara sitta och vänta men inget funkade ju och då blev jag arg så arg så när jag insåg att jag inte fått biljetter till nån av dom och framförallt..jag kommer inte vara där när de ger den allra sista konserten. Jag och den jag tänkt gå med kommer inte få den upplevelsen...
I drygt 20 år har jag älskat kent, köpt alla skivor, gått på över 20 konserter, har fotografier på mina väggar från konserter, har skrivit kent citat längs med en hel vägg, har tatuerat in en kent tatuering på min kropp, varit medlem och väldigt aktiv här i många år, köpt och lyssnat på allt som jocke berg haft ett finger med i. Jag betraktar mig som en kentare. Kommer nog alltid i min själ att vara en kentare.
Och så här slutar min kärleksaffär med mitt absoluta favoritband. Jag fick inte ens en chans.
så ja jag är arg. så arg så jag drämde en strykbräda i väggen när jag insåg fakta. snart 40 år och ändå så är jag fortfarande arg/ledsen och framförallt fruktansvärt fruktansvärt besviken.
hur fan rent ut sagt kan en del ha fått biljetter till 8 konserter??!!?? jag lyckades inte inte ens få till 1!!!!
stort grattis till er som landat de biljetter ni vill ha men jag är bara bitter just nu.
Kan inte fatta att jag inte kommer få vara där med er den 17 dec...
känner bara sorg....
Hur gick det för er andra att köpa biljetter igår på ticnet? liknande eller värre upplevelser?