men remixen var ju dåååååålig.
för mycket.. mix.
men remixen var ju dåååååålig.
för mycket.. mix.
jag gillar alex dolbys remix
http://www.myspace.com/alexdolby nej men du kan lyssna på en remix här, första låten (:
Redan kritiska röster på något ni aldrig har hört. Singeln kommer på måndag !! Så för tusan vänta till dess innan ni gnäller som ett par barnungar. För att det kommer några remixer så kan man inte se fram i mot hösten och släppet av tillbaka till samtiden ?? Höj nu nivån o var inte så negativa om något ni inte vet ett skit om. Själv är jag mycket lugn och väntar mig ännu ett mästerverk av sveriges bästa band !! Och jag föreslår att ni gör det samma !!
Tack o Hej
remixer är sällan bra. inget kan vara sämre än den där jävla om du var här (unload/reload remix). man tror ju fan cd-spelaren har hakat upp sig
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
undrar om kent planerar att bli som depeche nu. släppa hundrafemtio olika 12tumssinglar med femtielva olika remixer på men ingen singel som har albummixen
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
men bara för att det är remixer, så behöver inte alla vara dunkadunka-disco ok?
för att reglerna är så.