med tanke på elektrotemat det ryktas om och remixerna har jag kommit fram till att sista spåret min värld är en cover på guns n roses vädligt skumma experimentlåt my world som ligger sist på use-tvåan
med tanke på elektrotemat det ryktas om och remixerna har jag kommit fram till att sista spåret min värld är en cover på guns n roses vädligt skumma experimentlåt my world som ligger sist på use-tvåan
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Kul med tre remixer...
Ska jag vara ärlig så tycker jag att det är kul med tre remixer! Är övertygad om att jag inte kommer gilla någon av dem, men att döma av det jag läst om låten så går den att dansa till.
Ska Kent få till en club-hit med låten så skadar det säkert inte att ha dessa med på singeln.
Alltså är jag egentligen inte glad för min egen utan Kents skull. Tror det är smart för singelns skull.
som sagt...vad som helst är bättre än om du var här (unload/reload remix). hur fan har dom gått med på att släppa den officiellt? 747 (nåid remix) är helt okej. vet inte hur mns (nåid remix) är, finns den inte på nån obskyr amerikansk mns-promo eller nån samlingsskiva?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
nåids remix på musik non stop är ju helt fantastiskt bra. nästan lika bar som orginalet ju...
tror remixerna blir sköna jag hoppas de kommer spelas på lite klubbar o så
Hur jävla FEEEEEEEEEEEEEET är inte Copyfokking remixen?
Shieldsterremixen detsamma!
Den senare borde ha varit huvudremixen enligt min mening så här i efterhand.
Låten växer ÄNNU mer iom dessa remixer.
Jag är så sjukt peppad att jag går sönder. Ge mig ett dansgolv NU!
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett