hahahahahhaha, vänta... HAHAHHAHA, <3
"nu ere jocke som tar över och harri försvinner...men vänta, det var inte allt! just nu får du som kund 200 kr att handla annat för i butiken, så varför vänta, köper du inom 10 min får du även en cd-rengöringsduk x 2, ja du hörde rätt, slå till NU 2400 kr" så kan den heta tycker jag
meningslösa, menigslöösa
igår var jag på lager 157, där såg jag en t-shirt som hade en kopia av d & j d omslaget, den var vit och själva bilden var svart/gul och så satt det en "flicka" i högra kansten och ett skelette (eller hur det stavas) i vänstra kanten och så satt dom i en skog vid massa träd och kollade på varandra typ, så,, ååh, man blir så irriterad
meningslösa, menigslöösa
Det kommer bli ungefär zåhär. Paint är ett jätteunderskattad designprogram
Senast redigerat av Nalle den 2007-07-13 klockan 11:50.
Tunnelbana rocks!!!
one november, spawned a monster in the shape of this child
Men eftersom att dom har haft så mycket blått på dom tidigare albumen så skulle jag inte bli så jätte förvånad om det blev rött. Gult är ju det närmsta rött dom har gjort. Men jag tror nog i alla falla att det blir jättehäftigt vilken färg det än blir,,,,
Det ligger tomhylsor i parken
Våra fötter är en meter
över marken
Var är den där bilden ifrån egentligen? Har alltid undrat det. XD
Men det där med tåget va coolt. Det ryktas ju om att albummet ska heta "Det stora äventyret" . Och om man ska på äventyr så måste man juh åka tåg dit! Jaa, det kanske blir den titeln??
Skivan är typ svart. =O
Stäng din dörr, vi har någonting att reda ut.
Kan det faktiskt vara svart igen? Det har ju skett små ändringar i färgskalan på hemsidan, eller vill de bara förvirra oss?
Jo, svart är nog mkt snyggare än rött & grönt