Portfolio: www.papercutstudio.tumblr.com
thanx god omslaget är svart!
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Det ser ut som grenen skiftar i grönt och rött. Kanske dags att sätta på 3D-glasögonen när skivan släpps..... vem vet...
ja ett omslag med tillhörande 3d-glasögon
kanske inte riktigt lika häftigt som ett omslag med en bild på mig där jag ligger och ser död och vacker ut men liksom...me like
p.s. det allra häftigaste vore såklart ett 3d-omslag med en bild på mig där jag ligger och ser död och vacker ut
Jag tycker iallafall att det hade vatt bra om det stod "kent" på omslaget för då hade folk som inte visste att de va kent fått reda på att de va kent.
Jag tycker det var en lysande idé.
obs. vad är 3d-glasögon, lyser saker mer då? :S
De kanske rent av gör en konsert baserat på en bioduk, som visar 3D bilder från en rysk dock film.
Eller något liknande ^^
nu hade jag inte tänkt vara elak men du kanske borde ställa dig frågan "vemfan är den där kent?". det finns faktiskt ingen i kent som heter kent, men du kanske pratar om någon annan kent som är halvfinsk.. vad vet jag.
Angående omslaget är jag helnöjd om dom går i samma stil som singeln, men om jag fick bestämma skulle det vara helvitt med kent-loggan instansad (sådär nertryckt). fast det skulle kanske bli lite otydligt, men fint
Ni kan skratta om ni vill, Håna oss, Vi rör oss Ni står still...
När jag tittar på det nya omslaget, låter det i huvet och så blinkar det till gröna röda gula ljus. Kanske dom är tillbaka till samtiden när staden ligger tom och allting är som förut?..
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Framsidan till albumet blir en bild på Jocke, där han står med vänsterhanden mot höften och hållandes en piska i högern (samtidigt pekar in mot kameran med en förförisk blick).
Kläder? Läder-raffset och stiletto-boots.
Mark my words.
Det blir trädtema! Fan vad snyggt
Älskling, jag har aldrig kunnat lära dig någontingVåldsamt klar glider jag över din hud med tankenI bästa fall så kan jag bidra med en känsla