Bestämdes det inte i en tävling i Voxtopp hur deras omslag skulle se ut? Omslaget som vann var svart med rosor på.
Bestämdes det inte i en tävling i Voxtopp hur deras omslag skulle se ut? Omslaget som vann var svart med rosor på.
Jag har rannsakat min hjärna i en timma nu, och jag är helt säker på min sak; Det var en konsttävling i VoxPOP (inte voxtopp, tack Halka) där tittarna fick skicka in sin tolkning på hur de tyckte att Kents nästa omslag skulle se ut. Att det bara är jag som minns det?
skulle väl passa bra om de släppte lite information om paketet nu när de kommit så långt...
Drömde natten till idag om kents nya cd och jag såg omslaget och är nu tvungen att skriva ner hur den såg ut ifall jag har rätt, så jag inte kommer efter o säger att ja redan visste d:P jaja iaf... lär väl inte stämma men. det var grönt och nån slags bild imitten, typ i en cirkel eller nåt.. vet inte riktigt va d såg ut som men.. har inte så bra minne av d ja drömmer.. blir d ett grönt omslag så kan ja se in i framtiden och ni kan anställa mig för 500 spänn i timmer så säger ja va ni ska göra me era liv och vilken lottorad ni ska köra på:P jaja hoppas d blir grönt nu så ja har rätt iaf=)
If only my auntie had bollocks she´d be my uncle...
ja dom hade ju en tävling där man kunde typ big brother rösta ut nån ur bandet på voxtopp
harri fick ju 63% av rösterna men dom vågade väl inte låta han gå direkt där eller hur det var?
alla vet att det snyggaste omslaget kent skulle kunna ha nånsin hade varit en bild på mig där jag ligger blekt sminkad och död efter att ha bitit i ett förgiftat äpple eller nåt sånt
ahm alltså jag skulle inte vara död på riktigt då utan det skulle liksom se ut så på bilden bara
det skulle vara snyggt om skivan var genomskinglig fast i någon färg, om det är någon som fattar hur jag menar
menar du själa plattan eller eller fodralet....var inte en himmelsk drog-singel "skivan" genomskilnig?
eller om dom hade en bild på mig på själva skivan där jag typ sover i 100 år i en glas-kista eller nåt
skulle bli snyggast nånsin
jag lovar
Mmm det där med färgat plastfodral låter nice. DOJD var ju svart så det vore ju skoj med en uppföljare i ny färg. Tidigare utgåvor har ju gått i svart, vitt, blått och gult så det känns som det är dags för rött, orange eller grönt. Grönt jewelcase låter nice (även om blått skulle vara snyggast förståss..). Och sen en vinylpress i samma nyans. Och en limiterad version förståss...