Hinner man se Nitzer Ebb om man är i Globen om 10 minuter?
Annars skiter jag i att dra asså!
Hinner man se Nitzer Ebb om man är i Globen om 10 minuter?
Annars skiter jag i att dra asså!
Senast redigerad av Embelie den 2009-12-27 klockan 10:40
Grym konsert! Har aldrig sett en så taggad publik som i Enjoy The Silence och Personal Jesus. Enda "minuset" var Miles Away skulle jag vilja säga.
Så bra!!!
Dave är sexigast nånsin.
Nitzer Ebb var töntiga.
Anx-the happiest girl you ever knew
...fast Dave lät ju helt trasig på rösten och det var lite segt ibörjan både för DM och publiken men jävlar vad det tog sig på slutet... och så fick man ju träffa en massa trevligt folk
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Det var grymt bra!!!! Vilken kväll....
ja daaaaaave <3
Fan va bra det var, mycket bättre än Arvika! Lite seg inledning men annars fanns inget att klaga på.
Bäst: Insight, A question of time, Personal Jesus.
Spöklikt vit
i solskens dis
.......................
dave var sexigheten själv. köade från 9, kom på första raden. dave sjöng "let me see you stripped" till mig en gång (eller ja han kollade på mig, han sjöng väl inte direkt till mig men ja..). jag känner mig astöntig som skryter om det här överallt men hahaha ): förlåt.
blev förvånad över att det inte var nåt hårt tryck.
och nitzer ebb var mycket bättre live än på skiva
Senast redigerat av 070307 den 2010-02-01 klockan 13:33.
ärligt talat tycker jag det var underbart att kunna stå längst fram på en konsert utan att bli nerskriken av någon 13-14 åring. förövrigt tycker jag konserten var helt underbart även fast det nästan blev något som man kan kalla antiklimax efter konserten när alla stog kvar och hoppades på mer men så efter några minuter tändes lysena efter ha varit släckta ett bra tag...
det är vi som är Norrköping
Samtidigt är det känt (via bl.a. låtlistorna på den officiella hemsidan) att de bara kör en vända extranummer (fyra låtar) och att Personal Jesus är den sista låten där. Har man koll på det så slipper man liknande antiklimax / besvikelse, och dessutom en bättre chans att hinna plocka ut jackan och fixa bussen!
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...