Vad är det för tatuering Jocke har på högra överarmen? Den skymtar bara lite o jag har funderat på vad det är!
Jag e en fruktansvärd fegismen jag skulle vilja göra en tatuering.... var gör det minst ont att göra en?
![]()
Vad är det för tatuering Jocke har på högra överarmen? Den skymtar bara lite o jag har funderat på vad det är!
Jag e en fruktansvärd fegismen jag skulle vilja göra en tatuering.... var gör det minst ont att göra en?
![]()
En ouroboros föreställande något mer djävulsliknande.
Jag har sett en gammal bild som någon postade. Det var svårt att hitta den igen, märkte jag.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Tatuering läker fint och har redan diskuter nästa med min gaddare![]()
Nytillskott:
![]()
Every beat of your drum is wasted
and every song you sing is a fake
and every word is a hesitation
you did it great...
Jag kom på ett perfekt motiv för en tatuering tidigare idag, eller ja den är en aning pretto kanske, men jag tror faktiskt jag kommer göra den nån gång när jag har tillräckligt med pengar. Jag ritade en skiss av den iaf. Det är taggtråd som viras kring ett hjärta och som övergår till siluetter av små fåglar i ena änden. Jag tänkte ha hjärtat typ på baksidan av vänsterhanden och så vandrar taggtråden ner omkring armen typ.
Det är så det ska vara
Som en perkfekt och underbar lag
Perfekt och oförstörbar
som du
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Ger upp mina försök att hitta en seriöst tatueringsstudio som tatuerar folk under 18. SUCK. Istället tänkte jag tatuera mig på min födelsedag : ) Är långt kvar, men jag undrar bara hur tidigt man bör boka tid för att vara säker på att få ett visst datum? Har hört att det kan vara jättelånga köer i Stockholm, men det kanske inte är så farligt?
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.