Kat Von D har gjort en alternativ bild til Tigerdrottningen. Tänkte det kunna bli en snygg tatuering
tror detta är den snyggaste tatueringen jag har sett, inte minst på grund av de olika elementen som har integrerats och innebörden av dessa.
"Shawn Mendes | Double exposure guitar tattoo that includes the entire city of Toronto, trees, and a soundwave of his parents and sister saying ‘I love you,’ located on Shawn Mendes’ right inner forearm. Tattoo artist: Livia Tsang "
https://lailamarigigi.tumblr.com/
![]()
Cool tatuering för en kille. Älskar hur vingarna sveper ner och runt armarna.
#travelsmessengerdreamsmovementlovevictory #intelligenceunderstandingfreedom
Senast redigerat av Laila Mari-Gigi Andersen den 2017-04-28 klockan 12:22.
heart, small.gif långsträckt och delikat skrivet på utsidan av fotsulan (min).
- Kanske stammen lite kortare och fjädern lite vackrare...
Jag tänker på det...
Jag älskar frasen, den betyder mycket för mig och jag gillar att det också är mottot för staten Oregon (- och någonstans i mitt sinne ger det mening).
Jag skulle vilja att stammen var kortare, så här kanske49982dd1b29c1b7dcd3ca7ee70f91d42.jpg och sen fjädern liksom den här 3752328bae8289ec12b8035e198107a3.jpgMen inte större än att den skulle passa på utsidan av min fotsula - en delikat, tunn linje som slutar i en lika liten, delikat fjäder.
Men först skulle jag vilja ta bort det hjärtat jag har på min fot, jag gillade aldrig riktigt hjärtat, det blev inte tillräckligt delikat.![]()