Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 34 av 34

Ämne: Kent - Nordens Oasis (?)

  1. #31
    Avstängd användare
    Reg.datum
    Sep 2002
    Ort
    Huskvarna
    Inlägg
    841

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Enskadaredanskedd Visa inlägg
    Ja, men vet du vilken låt det är?! För det är sjukt likt någon Oasis låt.
    EDIT : Visst är det en del Oasis låtar som låter så men det är just det där som är så likt haha. Ja, någon låt är det iallafall.
    Jag tror det är "Hello" från Morning Glory.
    Kom på det efter att ha grubblat länge var jag hört det förut!

  2. #32

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Okej, vad du säger är först och främst att inte har läst vad jag skrev eftersom du kallar min recension "totalsågning", och vidare att ett negativt omdömde aldrig kan vara konstruktivt. Smart tänkt, verkligen.
    Oskar, jag uppskattar att du tar dig tid att kommentera mitt inlägg. Jag har i motsats till vad du tror läst din recension om och om igen och det enda jag ser är ett enda långt raljerande över hur usel du verkar tycka att större delen av skivan är. Jag är tillräckligt smart för att veta vad konstruktiv kritik innebär och jag undrar, på vilket sätt är din recension konstruktiv?

  3. #33
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av jag vågar vara rädd Visa inlägg
    Oskar, jag uppskattar att du tar dig tid att kommentera mitt inlägg. Jag har i motsats till vad du tror läst din recension om och om igen och det enda jag ser är ett enda långt raljerande över hur usel du verkar tycka att större delen av skivan är. Jag är tillräckligt smart för att veta vad konstruktiv kritik innebär och jag undrar, på vilket sätt är din recension konstruktiv?
    Om du inte förstår det efter att ha läst "om och om igen" så kan jag nog inte förklara. Sorry, men jag tänker inte ens försöka.

  4. #34
    Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002
    Inlägg
    22 316

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Hillbilly Visa inlägg
    Jag håller med dig. Jag fick för övrigt en identisk kommentar från Martin i ett inlägg där jag kommenterade det vacklande bruket av "de" och "dom" på skivomslaget:
    http://forumet.kent.nu/showpost.php?...4&postcount=54

    Han hade inte behövt kommentera det, eftersom han förmodligen ändå inte har någon del i den biten. Denna lilla anmärkning innebär givetvis heller inte en sågning av själva produkten (läs: musiken) från min sida.

    Men som man brukar säga:
    "Det är de små, små detaljerna som gör det..."
    Nu kastar jag sten i glashus, men i det inlägget lägger han iaf till "MÅNGA KRAMAR" vilket kan tolkas som en liten självironisk pik. Dock, jag håller med dig.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •