"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan
det är knappast din sak att säga hur pop SKA vara, meany
bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
vad är det tjockaste man kan ha på de nedersta på elgitarren. jag kör 0.11 och 0.13 på e- respektive b-strängen eftersom jag slår av dessa två mest hela tiden (kanske för att jag spelar så hårt, har slagit av d-strängen vid ett tillfälle också). går det att köra lite tjockare så att de inte går av hela tiden?
Måste väl tipsa om mitt band Introspectators också!
Bandet finns i Eskilstuna, men bara en av fem medlemmar är från Tuna egentligen.
Vi spelar indiepop med lite influenser från Irland. Eller nåt :P Vi har ganska nyss startat bandet och har väl inte riktigt "hittat rätt" än eller vad man ska säga. Men det kommer väl antar jag.
Vår demo finns på myspace. Lyssna gärna och säg vad ni tycker.
http://www.myspace.com/introspectators
Grâce ā toi ā nouveau je respire...
Haha, gjorde ju en liknande topic för typ 2,5 år sen =)
Trevligt att se, det är viktigt att uppmuntra krativitet och musikalisk träning!
Is this the real life? Is this just fantasy?
ja det var den tråden jag hade i åtanke om du läste första inlägget. tror din tråd enbart var för egna låtar man spelat in. tanken med den här tråden var att samla egna låtar, covers, kentcovers och diskussioner kring musicerande musicerande forumare emellan i samma tråd istället för att dela upp den. tror jag 'lånade' från din tråd också när jag skrev att man ska ha spelat in de egna låtarna själv eller med sitt band och gärna bifoga texten...
Här är mitt band om nån vill lyssna:
www.myspace.com/minorace
Vi har inte hållt på så länge. Har bara kört 2 gig. Men vill ni se oss live så är örebro ett bra ställe för det. Vi spelar på folkets hus den 6/6 och 9/6 (nu har jag fått göra reklam för det också )
Den 6e spelar även Laakso på samma festival... det får man ju verkligen inte missa! Den 9e är det indiekväll och många bra band spelar (tangerin(kumla), stellar(örebro), prematur(askersund), minor ace(örebro) & the new dean(eskilstuna))