Tackar tackar! :)
Tackar tackar! :)
snyggt uppträdande!
det blev maffigt ljud med fyra gitarrer
såja. om två veckor eller så kommer mitt band ha spelat in massa låtar, om rätt så exakt två veckor, faktiskt. nu till veckan ska jag skriva några låtar, nästa vecka ska vi spela in dessa och ett par andra, och mot helgen sätter jag mig och försöker mastra osv. då kommer jag väl ladda upp något nånstans, antar jag.
bänkarna blev tronerna när narrarna fick kronorna, så buga dig åt kungarna af stan
håller med, gitarrerna låter asbra, hela uppträdandet va bra.
sånt här vill jag också höra när vi har avslutningar, men vi får bara höra den blomstertid och rektorns skumma tal.. "känn hur fingrarna lever, känn hur dina nagelband andas, känn hälarna..."
one november, spawned a monster in the shape of this child
Tack för komplimangerna!
Vi är ju själva väldigt svaga för stålsträngade akustiska, finns inget bättre. :)
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Är det tänkt att man får posta egna covers här, eller var tråden enbart till för er otroligt fina version av MIDVH?
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Skrev överst att det är bara att posta på, SÅ ego är jag inte. :D
annars finns tråden forumets musiker, för allt kring musicerande, posta covers, egna låtar, kentcovers, diskutera musicerande. vet inte om denna tråden borde sammanfogas med musikertråden som redan finns. moderator?
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Då får jag passa på att posta en egen cover på Lars Winnerbäcks underbart vackra Elegi:
http://files-upload.com/319392/Elegicover.mp3.html
Du log genom fräknarna
med tårar i ögonen
Allt fanns i ögonen
Allt finns i ögonen
Jag har sammanfogat ämnena "Forumets musiker" och "Egna covers".