Ämne: Bilder AV forumare

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Ja den var söt. Har varit i Sundsvall över helgen och fotat lite åt ett band. Det ser ut så här hittills.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Och så här.

Staffan747
    Guest

Standard

Lite väl mycket photoshop :s

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

I vilket avseende? Vad tror du att jag har gjort?

Staffan747
    Guest

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    I vilket avseende? Vad tror du att jag har gjort?
    Färgerna på t ex tapeten ser utbrända ut. Huden alldeles för slät osv.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

"Osv", bra grej

Huden ska vara så, tapeten har jag inte petat på, däremot är det en lampa riktad mot ena hörnet.

Staffan747
    Guest

Standard

"Osv", bra grej

Huden ska vara så, tapeten har jag inte petat på, däremot är det en lampa riktad mot ena hörnet.
    Det ser ut som en målning, och detdär med lampan och överexponeringen gör att en massa toner faller bort, vilket enligt mej är en synd inom foto.

Standard

Riktigt snygga bilder... Det där med slät hy är väl personlig stil, tycker det är mer synd att på första bilden är "blocket" (?) de står på väldigt upplyst, stör en del i bilden... Jag vet inte varför, men reagerade så starkt på att killen sitter så bredbent på andra bilden, att tjejen gör det lika mycket tänkte jag inte ett dugg på, haha. Hans ställning ser lite konstig ut.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av j.nny Visa inlägg
    Riktigt snygga bilder... Det där med slät hy är väl personlig stil, tycker det är mer synd att på första bilden är "blocket" (?) de står på väldigt upplyst, stör en del i bilden... Jag vet inte varför, men reagerade så starkt på att killen sitter så bredbent på andra bilden, att tjejen gör det lika mycket tänkte jag inte ett dugg på, haha. Hans ställning ser lite konstig ut.
    Ja, det är min stil och bandet ville ha bilderna så. Jag gillar inte alls såna "naturliga" bilder som inte är redigerade alls, de är oftast så sjukt ointressanta och fula.

Jag stör mig också lite på snön där under, men det gick inte att göra så mycket mer/mindre. Möjligen att man kunde klippa bilden närmare fötterna...

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Jag gillade killens posé:S
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Staffan747
    Guest

Standard

Ja, det är min stil och bandet ville ha bilderna så. Jag gillar inte alls såna "naturliga" bilder som inte är redigerade alls, de är oftast så sjukt ointressanta och fula.
    Naturliga och tekniskt haltande är två olika saker, säg att de vill printa den med överexponerade tapeten. Halva mönstret har ju bara en färg vilket kommer resultera i en enda färgklick när den är på papper, oönskad effekt. Det saknas toner helt enkelt.

Medlem Zimmes avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag stör mig också lite på snön där under, men det gick inte att göra så mycket mer/mindre. Möjligen att man kunde klippa bilden närmare fötterna...
    Vad är det för band?
    Du borde ha påmint om din Sundsvallstrip fan!
    I have seen it all

Erfaren medlem kentidiiots avatar
    Reg.datum
    Sep 2005

Standard

Så redigerad är väl inte hyn? Ser inte så stor skillnad från verkligheten.. Förutom Johans (killens) kalla röda näsa ^^
    inget.

Standard

Jo, det kan ju gå... Om det inte blir värre då, tänker på den lilla böjen uppåt innan den går ur bild. Du kan ju prova

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Jag gillade killens posé:S
    I konstrast till tjejens photogenique ser den mest pinsam ut...

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Naturliga och tekniskt haltande är två olika saker, säg att de vill printa den med överexponerade tapeten. Halva mönstret har ju bara en färg vilket kommer resultera i en enda färgklick när den är på papper, oönskad effekt. Det saknas toner helt enkelt.
    I hear ya.
    Citat Ursprungligen postat av Zimme Visa inlägg
    Vad är det för band?
    Du borde ha påmint om din Sundsvallstrip fan!
    Ja jag vet, var på väg men sen tänkte jag att du nog ändå var bortrest illa, men jag återkommer säkert, gillade stan!
    Citat Ursprungligen postat av kentidiiot Visa inlägg
    Så redigerad är väl inte hyn? Ser inte så stor skillnad från verkligheten.. Förutom Johans (killens) kalla röda näsa ^^
    Precis, hon hade ju sminket AB som gjorde hyn väldigt slät, och strumpbyxor.
    Jo, det kan ju gå... Om det inte blir värre då, tänker på den lilla böjen uppåt innan den går ur bild. Du kan ju prova

I konstrast till tjejens photogenique ser den mest pinsam ut...
    De är rätt olika och det gör inget att det syns på bilderna

Sidan 150 av 490 FörstaFörsta ... 50100140141142143144145146147148149150151152153154155156157158159160200250 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •