Sidan 19 av 490 FörstaFörsta ... 9101112131415161718192021222324252627282969119 ... SistaSista
Resultat 271 till 285 av 7337

Ämne: Bilder AV forumare

Medlem
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av tobbe non stop Visa inlägg

vattnet i kanalen var sjukt stilla idag...
    Inte utan att man saknar Malmö ibland...

Daniel
    Citat Ursprungligen postat av J.Berg Visa inlägg
    Detta inlägg var myyyyyyyycket myyyyyyyyyyyyycket tristare än mitt...
    Blog
    Bilder

Standard

Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Men alla kanske inte har som mål att utvecklas till världens bästa fotograf? Syftar inte på frågg eller någon annan speciell här utan bara allmänt. Jag till exempel vill kunna fota utan krav och bara testa mig fram hur jag vill utan att egentligen tänka. Då tycker jag att det blir som roligast. Kanske skulle jag kunna göra det SNYGGARE om jag fick en massa kritik och gick efter färdiga regler, men då vore det inte lika kul och skulle bli en slags prestationsgrej och det är inte så jag vill att min hobby ska kännas.
    Jag är inte ute efter att bli bättre utan vill bara fota lite.

Så känner jag och kan tänka mig att det finns andra som också gör det.

Ett par bilder för att inte gå alltför OT.
    Den första mest pga ljuset. Solen stod lågt och allt blev rödgult.
    Den andra: I väntan på potatismoset.
    Men absolut. Vissa känner så och andra vill "utvecklas", vad det nu betyder. Därför nöjer jag mig med att säga att dina foton var fina.

Standard

Citat Ursprungligen postat av mq4 Visa inlägg
    Fin komposition o rätt med svartvitt.

Standard

Citat Ursprungligen postat av sytråd Visa inlägg
    jasså? vad menar du med det? nyfiken
    Citat Ursprungligen postat av mh Visa inlägg
    Troligtvis ingenting.
    Har talat en del med Nina Thorsell på BMG och hon har sett ett förslag som hon gillat. Ingenting är bestämt men troligast är kanske att de väljer ett foto från ltd-boken.

Standard

Citat Ursprungligen postat av töväder Visa inlägg
    well. jag känner mig snäll idag så du får veta. men berätta inte för någon
    bg är gamla tapeter som är inscannade. trädet är en brush. dom två "barnen" är scannade ifrån en gammal tidning. huset och tv kommer från foton ifrån mig. allt det andra är målade i PS.

är det något mer är det bara att fråga.
    Okej. Hur som helst skitcool. Kanske liite spretig bara? Eller vad tror du? Svårt att ta in allt? Skulle kunna bli 5-6 snygga separata foton annars. Men detta har ju sin poäng också såklart.

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Nu blommar det i asfalten.. På vilket sätt framgår det i mitt inlägg att jag inte kan ta kritik?

Jag bara försökte förklara vad jag SJÄLV ser i min bild och vad jag får för känslor av den.

Jag vet inte riktigt heller om du försöker vinkla det hela till att jag påstår att man gillar ALLT om man ser saker snarare subjektivt än objektivt. Let's face it; till 99% handlar musik och konst om subjektiva åsikter.. Tänk vad tråkigt det vore om man alltid gick efter en mall istället för sina egna personliga referenser och känslor.

/Daniel
    Det DU kände lät så krystat. Har väldigt svårt att tänka mig att det faktiskt är så du tänkt. Tror snarare att du inte tänkte alls när du fotade; vilket är OKEJ. Men som sagt, du vet bäst, känner du att du är ärlig mot dina känslor så finns det inte något mer jag kan säga.

Standard

Tack så mycket. Jag tycker om den, den är tagen i ett sjukhus-/företagsområde nära mig, som alltid är helt folktomt.

Medlem flicka med pärlörhänges avatar
    Reg.datum
    Jun 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av förgätmigej Visa inlägg
    Men alla kanske inte har som mål att utvecklas till världens bästa fotograf? Syftar inte på frågg eller någon annan speciell här utan bara allmänt. Jag till exempel vill kunna fota utan krav och bara testa mig fram hur jag vill utan att egentligen tänka. Då tycker jag att det blir som roligast. Kanske skulle jag kunna göra det SNYGGARE om jag fick en massa kritik och gick efter färdiga regler, men då vore det inte lika kul och skulle bli en slags prestationsgrej och det är inte så jag vill att min hobby ska kännas.
    Jag är inte ute efter att bli bättre utan vill bara fota lite.

Så känner jag och kan tänka mig att det finns andra som också gör det.

Ett par bilder för att inte gå alltför OT.
    Den första mest pga ljuset. Solen stod lågt och allt blev rödgult.
    Den andra: I väntan på potatismoset.
    Läckert ljus i naturbilden och spännande träd. Prova att beskära lite mer i nederkant, då framträder trädet bättre ( ) Vad tycker du om det?
    Kul unge!

Å vilken rolig tråd, jag älskar att titta på andras bilder! Snart är det väl dags för mig att krypa till korset...
    ............. låt mig behålla det här, det kan väl jag vara värd............

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

Citat Ursprungligen postat av flicka med pärlörhänge Visa inlägg
    Läckert ljus i naturbilden och spännande träd. Prova att beskära lite mer i nederkant, då framträder trädet bättre ( ) Vad tycker du om det?
    Kul unge!

Å vilken rolig tråd, jag älskar att titta på andras bilder! Snart är det väl dags för mig att krypa till korset...
    Tack! Ja, nu när du säger det så ligger det något i det. Men samtidigt gillar jag att vägen syns och jag tycker att den ger bilden mer djup. Men litegrann skulle det nog inte skada att beskära den

Ja, visst är det kul!
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Erfaren medlem fråggs avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    Det DU kände lät så krystat. Har väldigt svårt att tänka mig att det faktiskt är så du tänkt. Tror snarare att du inte tänkte alls när du fotade; vilket är OKEJ. Men som sagt, du vet bäst, känner du att du är ärlig mot dina känslor så finns det inte något mer jag kan säga.
    Såhär tänkte jag:
    Schysst! En fågel i en buske, grym kontrast mot himlen, vackra färger i löven. Vi bränner av ett par foton och ser vad det blir med det.

Väl i datorn så såg jag att den blev rätt så trevlig, bilden, och skapar de känslor och tankar jag skrev om där uppe. Krystat eller ej; men det verkar inte jag som har svårt att ta kritik, verkar snarare som du har svårt att ta kritiken på din egen kritik

Trevlig kväll!
    /Daniel
    Paula & SID in harmony
    J, V, L <3

Medlem töväders avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    Okej. Hur som helst skitcool. Kanske liite spretig bara? Eller vad tror du? Svårt att ta in allt? Skulle kunna bli 5-6 snygga separata foton annars. Men detta har ju sin poäng också såklart.
    Tycker om att göra bilder där man inte urskiljer allt på en och samma gång.
    En sådan bild som man kanske ibland måste komma tillbaka till senare för att upptäcka något nytt. Men klart att det ibland är skönt att bara kunna ta in allt i första intrycket.

Citat Ursprungligen postat av mq4 Visa inlägg
    Ett rent och fagert fotografi, jag tycker mycket om det. Är bra att du valde att göra det s/v. Blir lite mer spännande då.
    why do we kill people
    who kill people
    to show people
    that killing people
    is wrong?

Standard

Citat Ursprungligen postat av töväder
    Ett rent och fagert fotografi, jag tycker mycket om det. Är bra att du valde att göra det s/v. Blir lite mer spännande då.
    Tack så mycket

Erfaren medlem niclasarringers avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kristinkevlarsjäl Visa inlägg
    ok...jag börjar då
    här är en bild på mina vovsingar som jag tycker om
    fin bild tycker jag
    All makt åt tengil vår befriare!

http://protectedidentity.blogg.se/

beaver-fever!

Medlem töväders avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Bla bla bla
    why do we kill people
    who kill people
    to show people
    that killing people
    is wrong?

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av töväder Visa inlägg
    Bla bla bla
    Alltid kul med folk som har en utpräglad stil.

Sidan 19 av 490 FörstaFörsta ... 9101112131415161718192021222324252627282969119 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •