Det DU kände lät så krystat. Har väldigt svårt att tänka mig att det faktiskt är så du tänkt. Tror snarare att du inte tänkte alls när du fotade; vilket är OKEJ. Men som sagt, du vet bäst, känner du att du är ärlig mot dina känslor så finns det inte något mer jag kan säga.
Tack så mycket. Jag tycker om den, den är tagen i ett sjukhus-/företagsområde nära mig, som alltid är helt folktomt.
Läckert ljus i naturbilden och spännande träd. Prova att beskära lite mer i nederkant, då framträder trädet bättre () Vad tycker du om det?
Kul unge!
Å vilken rolig tråd, jag älskar att titta på andras bilder! Snart är det väl dags för mig att krypa till korset...
............. låt mig behålla det här, det kan väl jag vara värd............
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Såhär tänkte jag:
Schysst! En fågel i en buske, grym kontrast mot himlen, vackra färger i löven. Vi bränner av ett par foton och ser vad det blir med det.
Väl i datorn så såg jag att den blev rätt så trevlig, bilden, och skapar de känslor och tankar jag skrev om där uppe. Krystat eller ej; men det verkar inte jag som har svårt att ta kritik, verkar snarare som du har svårt att ta kritiken på din egen kritik
Trevlig kväll!
/Daniel
Tycker om att göra bilder där man inte urskiljer allt på en och samma gång.
En sådan bild som man kanske ibland måste komma tillbaka till senare för att upptäcka något nytt. Men klart att det ibland är skönt att bara kunna ta in allt i första intrycket.
Ett rent och fagert fotografi, jag tycker mycket om det. Är bra att du valde att göra det s/v. Blir lite mer spännande då.
why do we kill people
who kill people
to show people
that killing people
is wrong?
Tack så mycketUrsprungligen postat av töväder
![]()
Bla bla bla
why do we kill people
who kill people
to show people
that killing people