Sidan 15 av 490 FörstaFörsta ... 567891011121314151617181920212223242565115 ... SistaSista
Resultat 211 till 225 av 7337

Ämne: Bilder AV forumare

Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

De var fina, men de hade lite tråkigt ljus, kändes tyvärr lite alldagliga.

Standard

Citat Ursprungligen postat av elegimelodi Visa inlägg
    De var fina, men de hade lite tråkigt ljus, kändes tyvärr lite alldagliga.
    håller med

Erfaren medlem Gustaf-747s avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Har en digital kamera 4 megapixel, vad mer kan man förvänta sig av en sån?

Standard

Citat Ursprungligen postat av töväder Visa inlägg
    tycker om ljuset.
    den här bilden tycker jag om. eller vad säger ni?

Erfaren medlem elegimelodis avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Gustaf-747 Visa inlägg
    Har en digital kamera 4 megapixel, vad mer kan man förvänta sig av en sån?
    Sant , jag har något liknande. Det är synd, för man kan få jättefina fototillfällen men ens enkla digitalkamera gör inte bilden rättvisa.

Erfaren medlem hultsfred_emmas avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Standard

Höstgrejs nått.
    .

Medlem Jolenes avatar
    Reg.datum
    Jul 2006

Standard

Fine bilder Emma, høstbilder er vakkert.
    Och jag känner en sån lättnad när musiken går på igen...

Medlem töväders avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av hultsfred_emma Visa inlägg
    Höstgrejs nått.

fina, gillar höstens alla färger
    why do we kill people
    who kill people
    to show people
    that killing people
    is wrong?

Erfaren medlem hultsfred_emmas avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Standard

tack :]

.
    .

Medlem töväders avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Oskar, jag måste bara säga att dina foton är riktigt vackra.
    why do we kill people
    who kill people
    to show people
    that killing people
    is wrong?

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av töväder Visa inlägg
    Oskar, jag måste bara säga att dina foton är riktigt vackra.
    Tack så mycket. Jag tycker om dina också, även om jag inte riktigt kan bestämma mig för om de är för hårt redigerade eller ej.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Tack så mycket. Jag tycker om dina också, även om jag inte riktigt kan bestämma mig för om de är för hårt redigerade eller ej.
    För hårt redigerade? Whut? Det hela bygger ju nästan på att de är för hårt redigerade. För-hårt-redigerade-gränsen är ju passerad för länge länge sen. Vi snackar ju suggestiv fotografering/redigering. Det är som att säga att dina foton är för hårt fotade.

Jag tycker Töväders foton var stentuffa, även om det med spelkorten kanske var lite tråkigt i innehåll.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    För hårt redigerade? Whut? Det hela bygger ju nästan på att de är för hårt redigerade. För-hårt-redigerade-gränsen är ju passerad för länge länge sen. Vi snackar ju suggestiv fotografering/redigering. Det är som att säga att dina foton är för hårt fotade.

Jag tycker Töväders foton var stentuffa, även om det med spelkorten kanske var lite tråkigt i innehåll.
    Vad jag menar är att dåliga bilder kan bli bra om man bara vet hur man ska redigera dem. Jag säger inte att det är fallet med Töväders, men jag tycker inte om principen att slänga på massa saker som egentligen inte finns där från början. Bilderna i limiterade TTS är ett klockrent exempel på just det: helt meningslösa och platta amatörbilder som gjorts lite "spännande" genom att man har lagt på en massa filer i PS. Det är ju bara ett bevis för att man inte kan fotografera. Töväders bilder ser bra ut, därav säger jag att jag inte kan bestämma mig om redigeringen stör eller ej, vilket betyder att jag inte vet om principen stör mig eller inte.

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Vad jag menar är att dåliga bilder kan bli bra om man bara vet hur man ska redigera dem. Jag säger inte att det är fallet med Töväders, men jag tycker inte om principen att slänga på massa saker som egentligen inte finns där från början. Bilderna i limiterade TTS är ett klockrent exempel på just det: helt meningslösa och platta amatörbilder som gjorts lite "spännande" genom att man har lagt på en massa filer i PS. Det är ju bara ett bevis för att man inte kan fotografera. Töväders bilder ser bra ut, därav säger jag att jag inte kan bestämma mig om redigeringen stör eller ej, vilket betyder att jag inte vet om principen stör mig eller inte.
    Så är ju verkligen inte fallet. Hoppas du ser att Töväders foton, till skillnad från fotona i ltd-boken, har substans, hur redigerade de än må vara. Man måste alltid se slutprodukten i sin helhet.

Dessutom är Töväders foton, rent estetiskt, vackra, till skillnad från dem i ltd-boken.

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av FilipJohansson Visa inlägg
    Så är ju verkligen inte fallet. Hoppas du ser att Töväders foton, till skillnad från fotona i ltd-boken, har substans, hur redigerade de än må vara. Man måste alltid se slutprodukten i sin helhet.

Dessutom är Töväders foton, rent estetiskt, vackra, till skillnad från dem i ltd-boken.
    Ja absolut, återigen, jag jämförde bara principen. De har substans och de är väldigt fina, men jag tycker oavsett det inte om själva grejen med att redigera så mycket.

Sidan 15 av 490 FörstaFörsta ... 567891011121314151617181920212223242565115 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •