Jag har bytt ut en del bilder. Inget nytt egentligen, bara lite annorlunda kompositioner som jag tror fungerar bättre!
![]()
Menar ni att man måste säga att man är semi-vegatarian då? Jag tror att dom skulle använda det ordet om folk visste vad det innebar, man säger istället "jag är vegatarian men äter fisk" för att förenkla för oss icke-vegatarianer.
Sláinte Mhath!
Jag vet faktiskt inte vad dessa människor ska säga istället.
Personligen tycker jag att det ligger en viss tyngd i orden "jag är vegetarian". Om man då ska börja kalla sig för vegetarian utan att man är det tycker jag att det snarare känns som en människa som fiskar (hö) efter att verka moderiktig. Svårt att förklara.
Känner folk som undviker kött (men fortfarande äter fisk), och de har inget behov av att kalla sig för kvarts-vegetarianer.
Lite offtopic (eller, är det offtopic? Vi spinner ju vidare på en bild så det borde vara ok) kanske.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
Tackar tackar. Jo den är lite overklig men den enda editeringen som har gjorts i efterhand är att jag har lagt på 1% shadow i shadow/highlight över vattnet och bryggan och de. Annars är den som den var när den togs. Magisk
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/