and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Haha typ så ja!
Har jag? Det kan ju iof vara sant. Jag gjorde en snabb tillbakakoll men kunde inte se att jag hade postat den men jag var ganska lat och kollade inte så långt bak.
Äh du vet själv att jag är ganska ödmjuk. Förutom just nu då...
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Fast jag förstår inte logiken i "ingen kommenterar, så jag är nog för bra." Folk är nog bara för lata för att kommentera.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Min dotter kan vara lite klurig när det gäller presenter. Den här pennvässaren fick jag av henne när berättat att jag ska till New York.
- Du ska inte tro att världen är så himla stor, pappa.
![]()
Din dotter är klurig ja. Något sånt skulle jag aldrig ha kommit på tror jag![]()
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Har plåtat en del sen sist, tänkte visa några bilder här.
Först ut är Rihanna på Berns. Hon var så jäkla snygg och cool. Tråkigt bara att hon var nästan tre timmar sen och jag höll på att dö av syrebrist där inne på Berns.
Sen en bild från Refuseds sista spelning i Stockholm. Egentligen väldigt dålig rent tekniskt, men sånt orkar jag inte bry mig om när man råkar gå förbi en sådan här pärla när man bläddrar i kameran. Så himla knäpp bild!
Här är en bild från Skogskyrkogården från den tiden när det inte var en massa snö överallt. Känns som evigheter sedan. Var väl nästan det också.
Och till sist, flygplan! Har efter det här börjat älska flygplan, de är ju så jäkla snygga.
(Sorry för stora bilder, orkade inte förminska dem från bloggen. Där finns förresten fler bilder från alla de här tillfällena, om någon skulle vara intresserad: http://sandrafotar.wordpress.com)
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
En kall bräcklig värld
IMG_1911ex1.jpg
Jag saknar dagar som denna
IMG_3899ex1.jpg
Var ute och fotade lite igår
![]()
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp