Tack frågg! Fin humla! vad heter den?
Sláinte Mhath!
Ursprungligen postat av frågg Det börjar bli ganska vackert ute.. Åh, vilken fin bild!
Kent är en himmelsk drog ♥ Den där pojken jag aldrig kände Som gick på gator jag aldrig såg Och tänkte tankar jag aldrig tänkte Under ett tunt och flygigt hår Och alla känslor slog och sprängde Hela vardagen full med hål I en tid då inget hände I en stad som alltid sov
Ursprungligen postat av Myrpou Fin humla! vad heter den? Vet inte. Om jag ser henne imorgon igen så ska jag fråga!
Paula & SID in harmonymin musik min tub mitt kvitterJ, V, L <3
Ursprungligen postat av Kvinnan i den vita hatten Åh, vilken fin bild! Tack! Tyckte jag också!
Fotade bröllop idag och hon hade en fin bukett.
Det finns nåt där som bara måste bli sagt. Jag tänker på dig. Flickr * Last.fm * Twitter
Ursprungligen postat av hagelstorm Fotade bröllop idag och hon hade en fin bukett. Vad fint. Jag älskar bröllop.
Jag har blivit äldre, saknar glöd det rår jag inte för...
Ursprungligen postat av kmb Vad fint. Jag älskar bröllop. Tack! Ja det är så fint
038 - Kopia.jpga (2).jpg Jag tycker om att göra smycken. De ska nu även säljas i usa, spanien, tyskland, holland & england. Ser jag fram emot!
Ursprungligen postat av hagelstorm Fotade bröllop idag och hon hade en fin bukett. Vackert foto!
Ursprungligen postat av dreamdust 038 - Kopia.jpga (2).jpg Jag tycker om att göra smycken. De ska nu även säljas i usa, spanien, tyskland, holland & england. Ser jag fram emot! Mycket fina!
Ursprungligen postat av dreamdust Vackert foto! Tack så mycket
Ursprungligen postat av dreamdust 038 - Kopia.jpga (2).jpg Jag tycker om att göra smycken. De ska nu även säljas i usa, spanien, tyskland, holland & england. Ser jag fram emot! Jättefina! Måste köpa något av dig
Ursprungligen postat av hagelstorm Fotade bröllop idag och hon hade en fin bukett. Det är något med hennes hand alltså..
I know someday you'll have a beautiful life I know you'll be a star in somebody else's sky But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Ursprungligen postat av Astronaut: Det är något med hennes hand alltså.. Haha, som är?
Ursprungligen postat av frågg Mycket fina! Roligt att höra (:
Forumets regler