Mycket fina bilder!!!
Väldigt fina bilder. Imponerande!
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...
and goddamn, I don't seem to have learned
that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)
& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod
Väldigt fina bilder Sandra!!!
Tack! Vad kul att du ville se fler (: Lägger upp några till när jag kommer hem!
Men Isse, du gör mig så glad, tack!
Tack tack tack!! (:
Åh, tack så mycket!
Tack, blir så glad!
"If there's one thing I've grown to NOT expect it's good reviews.
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
The ONLY thing from me that the British press will review positively is my death." - Morrissey
Såg inte du fota Sandra, för du hade väl sagt du inte skulle fota? Så titta inte efter dig!
Jättefina bilder i alla fall![]()
inget.
Tack så jättemycket, kitteh! Glad jag blir (:
Tack tack tack! Haha, ja, den är skön ^^ Tycker att den när han pekar uppåt med ena fingret är ganska skön också, haha.
Nej, jag skulle ju inte det! Och egentligen fick jag inte nu heller, det var en annan som var där och plåtade och man får inte vara flera från samma tidning, men ... jag sprang över området när jag plåtat klart Turbonegro och sen slank jag in i kents dike ändå (: Fast det var många som "fuskade" och kom flera från samma tidning, så SÅ hemsk var jag inte i alla fall, hehe. Vad gör man inte för att få plåta kentarna (: Jättekul att du gillade bilderna, och tråkigt att jag inte såg dig! Jag såg bara Aino, men hon var den enda jag kollade efter, för tidigare under dagen hade jag sett att hon blivit taggad på P&L, så då visste jag att hon skulle vara där framme någonstans. Men jag hann bara knacka henne på armen, säga hej, och sen fortsätta plåta ^^
Var ute och fotade litegrann i trädgården tidigare idag, lägger upp ett par bilder här
![]()