Låt dom komma nu
Chrippe.
- Men chrippe, varför krälar du på golvet?
- JAG HAR GLÖMT HUR GOLVET FUNKAR![]()
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
åh, hur har jag kunnat missa den här?
don't have to be beautiful, but it's nice.
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
[raderat inlägg]
Senast redigerat av Stoffe den 2010-04-11 klockan 11:16. Anledning: Otrevlig på andra medlemmar och Offtopic
[raderat inlägg]
Senast redigerat av Stoffe den 2010-04-11 klockan 16:17. Anledning: offtopic, pmar dig mina synpunkter
Där sätter vi punkt också i den här tråden, som inte är en plats för hånskratt och skadeglädje. Ge er nu.
På förekommen anledning: Nej, snälla ni, jag syftar inte på någon speciell person, men nu får ni sluta stånga er blodiga mot varandra. Punkt.
Senast redigerat av utomjording den 2010-04-11 klockan 15:02.
Låt dom komma nu
Kan inte alla vara så snälla och välja att kontakta varandra via privata meddelande om man har olika synpunkter och inte fortsätta att kapa olika trådar för att diskutera?
Jag raderar inlägg som inte har med tråden att göra.
Senast redigerat av Stoffe den 2010-04-11 klockan 16:16.
[raderat inlägg]
Senast redigerat av Stoffe den 2010-04-11 klockan 16:20. Anledning: kommentar till offtopic-inlägg
Du och jag ☠
Håller er till ämnet i tråden, tack.
Rebecka95:s nya signatur![]()
Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di