Sidan 52 av 165 FörstaFörsta ... 2424344454647484950515253545556575859606162102152 ... SistaSista
Resultat 766 till 780 av 2474

Ämne: Vad fick dig att skratta idag?

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    lol! bilden är bäst.
    Sláinte Mhath!

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Men det kan inte vara sant väll?
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

haha nej kolla på andra artiklar som ollonborg har skrivit. alla är såna typ
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Men det kan inte vara sant väll?
    Nej, om du kollar runt på sidan så är det mesta i samma stil. En del av artiklarna bygger dock i grunden på sanna uppgifter / saker, t.ex. Michael Jacksons comeback, men sedan skarvas även de artiklarna till ordentligt. Jag har läst en del på den sidan de senaste månaderna, det är ändå småkul att se vad de har för sig.

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Tatueringsgrejen måste vara fake.. Precis som resten av hans artiklar, en massa dåliga skämt.
    Fast en hel del av dem kan man ändå inte låta bli att skratta åt.
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

En pensionär rymde när vi var ute och gick med dom idag på jobbet. Det var så himla
    roligt när han sprang allt vad han kunde också vänder han sig om och skrattar så där
    lurigt åt oss och springer vidare. Allt vi kunde säga var: va då, skämtar han eller?!
    Sen börjar all personal springa efter.
    du, min vän i livet

Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av lo-vea Visa inlägg
    En pensionär rymde när vi var ute och gick med dom idag på jobbet. Det var så himla
    roligt när han sprang allt vad han kunde också vänder han sig om och skrattar så där
    lurigt åt oss och springer vidare. Allt vi kunde säga var: va då, skämtar han eller?!
    Ånej vad bra, jag hade velat vara där.
    Sláinte Mhath!

Erfaren medlem Melodys avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av lo-vea Visa inlägg
    Haha, det där fick mig att skratta
    Fick ni tag på honom sen?

Staffan747
    Guest

Standard

Norska zombiefilmen Död snö

Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Myrpou Visa inlägg
    Ånej vad bra, jag hade velat vara där.
    Det var väldigt spännande. Jag stod och skrattade och övervakade det
    hela medans jag höll i dom andra pensionärerna = )

Citat Ursprungligen postat av Melody Visa inlägg
    Haha, det där fick mig att skratta
    Fick ni tag på honom sen?
    Haha, jora han blev lite trött efter ett tag och var tvungen att ta en
    paus, så då sprang dom andra ikapp
    du, min vän i livet

Erfaren medlem popdrogs avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

När jag var i cykelaffären och väntade på att min cykel skulle bli klar, så frågar jag vad Hello Kitty-cykeln kostar, varpå han svarar 6000 (Snyft).
    Sen säger jag okej haha, kan jag ju glömma då.
    Vi hade pratat lite innan och jag sa då att jag bodde med min kille en bit bort, typ.

Och då säger han: Ja men då får din kille köpa den till dig! Och gör han inte det så släng ut honom! ;)"

Hahaha alltså ja <3

Så Tobbe... You know what to do :rolleyes:
    When you can live forever, what do you live for?

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Slipknot vann en Grammy för ett antal år sedan och de frågar sångaren hur det känns.
    Han svarar lite halvslött att eftersom Kelly Clarkson vann 3 stycken så kan det inte vara så svårt. Reportern frågar vad de ska göra med sin grammy och han svarar att han redan har pratat med människor som kan göra om den lite så att han kan ha den i badrummet som toalettpappershållare. xD Respektlöst men kul.

Intressant att han ifrågasätter hur svårt det kan vara att vinna en grammy när slipknot som hållit på ett tag får en och Kelly C får tre. Men å andra sidan är pop kanske lite mer for the masses.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Standard

Fan va bra tråd! De va när ja precis hade växlat en massa pengar vid x-change på kungsgatan i sthlm.
    Då 2 tjejer springer förbi mig och den ena vänder sig om och frågar mig om jag kan hjälpa henne att stoppa den andra tjejen för att hon hade snattat :P

Ja blir helt paff och tjejen som stannade sprang vidare.. Efter bara några sekunder så kom hon tillbaka ensam och frågade om ja ändå kunde springa ikapp henne nere i tunnelbanan..

Tyvärr säger jag.. Jag är asfull.. Jag kommer att ramla.. Hon skrattade o ja skrattade också :P De roliga var att jag faktist va rätt vinglig.. De e gott med öl i denna hetta!

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av _Owc Visa inlägg
    Fan va bra tråd! De va när ja precis hade växlat en massa pengar vid x-change på kungsgatan i sthlm.
    Då 2 tjejer springer förbi mig och den ena vänder sig om och frågar mig om jag kan hjälpa henne att stoppa den andra tjejen för att hon hade snattat :P

Ja blir helt paff och tjejen som stannade sprang vidare.. Efter bara några sekunder så kom hon tillbaka ensam och frågade om ja ändå kunde springa ikapp henne nere i tunnelbanan..

Tyvärr säger jag.. Jag är asfull.. Jag kommer att ramla.. Hon skrattade o ja skrattade också :P De roliga var att jag faktist va rätt vinglig.. De e gott med öl i denna hetta!
    Haha det borde ju vara en godtag bar ursäkt i alla fall! Fast det är iofs lätt att vara modig om man är asfull.
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Den här för att den var så sjukt random:
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem kallt kaffe med sockers avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Angne och Svullo på TV4 Plus just nu!
    Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...

Sidan 52 av 165 FörstaFörsta ... 2424344454647484950515253545556575859606162102152 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •