Ordet framtidsutsikt på tyska, höll på att förgås av skratt.
Att Enskadaredanskedd har valt ett så bautanördigt namn. I klass med Detärbarasakermanser och Ettödevärreändöden (osäker på hur namnet skrivs) osvosv.
Ordet framtidsutsikt på tyska, höll på att förgås av skratt.
Att Enskadaredanskedd har valt ett så bautanördigt namn. I klass med Detärbarasakermanser och Ettödevärreändöden (osäker på hur namnet skrivs) osvosv.
min underbara vänner<3333!!!
vi hade såååå kul även fast det va skola!!!![]()
gubbjävel.
I was listening to a song of OEystein Sunde, a norwegian singer/songwriter who allways sings of things that goes the wrong in a humoristic way..
And he is said to be the best guitarist in the world (even eric clapton says so...) He's fast!
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
har skrattat mycket i dag speciellt på svenskan när läraren blev lite små sur och gick där ifrån... men hon kom in och sa att hon skulle se hur lång tid de tog innan nån gick .. jag var närmast, för jag sa till dem andra att det var nog meningen att vi skulle dra![]()
Min kompis råkade slänga iväg sin sko mitt på torget när vi sprang till bussen som vi höll på att missa. Hon va typ tvungen att hoppa på ett ben till skon hihi det såg kul ut XD
http://www.youtube.com/watch?v=Qhddc...A86D4&index=16
Spola fram till 03:10
Hjälp, det kommer shampo ur näsan!
En klassiker! Kommer ihåg när jag såg det här på TV och jag skrattade lika mycket nu som då!![]()
Låt mig behålla det här Det kan väl jag vara värd
Kom och slå sönder min värld Det är allt jag begär
haha det vill ni inte veta![]()
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost