Patrics konstiga telefonsamtal. Knasboll!
Patrics konstiga telefonsamtal. Knasboll!
all the people I see have clouds in their eyes
me I am alone
having a little party on my own
http://forumet.kent.nu/showpost.php?p=806993&postcount=7338
När jag tänkte på en grej som Jocke gjorde igår![]()
en liten söt trollunge på jobbet på 2år som var och handlade med sin mamma. hon var så jäkla söt och så hade hon gympaskor med pipljud i från usa. så hon gick runt å pep och skrattade..man kunde nästan ha ätit upp henne![]()
Adrians kvinna
-..när jag kom på att man skulle ta o bygga typ en asstor geting, eller något som man blir rädd för,, sen går man med den till stranden och håller över folks huvud när dom solar.. för då "ser" man ju skuggan, elelr att det blir såhär mörkare, och så öppnar dom ögonen och ser en asläskig sak liksom.. såhär ja.. hiihih
det kom jag på på stranden med min kompis då liksom.. inte här hemma ensam..
meningslösa, menigslöösa
När jag hittade telefonen i makaronerna, som låg i en kastrull, under sängen.
Do you think I'm wonderful? she asked one day as they leaned against the trunk of a petrified marple. No, he said. Why? Because so many girls are wonderful. I imagine hundreds of men have called their loves wonderful today, and it's only noon. You couldn't be something that hundreds of others are.
- Jonathan Safran Foer
När jag tittade på Anki och Pytte, Anki är såå sööt :P
Ba jobb å schlit, aldri nån fritid
Adrian fick mej att skratta idag.. åt allt och inget i princip..
han får mej att skratta varje dag, det är en av alla egenskaper jag älskar med honom![]()
Adrians kvinna
Stod i kön in till färjan som skulle ta oss till Åbo. Plötsligt kommer en man fram till mig och säger: Tuurku.
Jag tyckte att han såg ut att vara en turk och trodde han undrade om jag pratade turkiska så jag svarade: No.
Sedan slår det mig att Tuurku är Åbo på finska.
Inte hysteriskt roligt när man berättar så här men just då var det rätt skoj. Och pinsamt. Undrar om mannen kom med på båten eller om han klev på en annan båt?
"Jag har inte längre något vettigt att säga med min jävla signatur"
carin ritar en snopp i vår msn-konversation "jag blev så nöjd med ollonet... kolla på ollonet då" sen efteråt "spara mitt ollon"
hahahaahahahahahahaha min mamma hahahahahahahahahahaahaha
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Ringde nyss min pojkvän som började på Chalmers i tisdags och dom har nollning nu.
Han sprang just nu runt på stan i Göteborg, full med en plastpåse på huvudet.
Det låter hårt att börja på universitet![]()
du, min vän i livet
http://www.particlezoo.net/
kanske bara för att jag är fysiker, men jag tycker sidan är helt underbar.
Det är så det ska vara
Som en perkfekt och underbar lag
Perfekt och oförstörbar
som du
Det som Åsa precis skrivit i skräptråden![]()