Var på Standup downstairs och fick mig några skratt för 70 kr. Helt okej, men hamburgaren jag åt till var nog mer värd pengarna, asgod.
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.
Var på Standup downstairs och fick mig några skratt för 70 kr. Helt okej, men hamburgaren jag åt till var nog mer värd pengarna, asgod.
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
Suttit och kollat på Glenn Wool, Steve Hughes, Jim Jeffries och Eddie Murphy standup med en vän och käkat burgare. Awesome. Skratt med en kompis är bra skratt.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Detta fick mig inte att skratta med fnissa lite gjorde jag allt!
"30 minuter efter jag kopplat in hemtelefon så ringer det. Första samtalet på det nummret. Telefonförsäljare. Suck."
Den, men den är faktiskt rolig.
I know someday you'll have a beautiful life
I know you'll be a star in somebody else's sky
But why, why, why can't it be, can't it be mine?
Jag och Christoffer pratar i telefon om allt möjligt varpå jag återgår till ett ämne vi diskuterat tidigare gällande en tatuering jag tänker skaffa men inte vet vart ännu. Christoffer är lite skeptisk mot idén och ännu mer skeptisk till vart jag till en början tänkte placera den. Så jag försöker dra ur honom lite vettiga förslag. Och som vanligt käbblar vi som ett gammalt par.
Jag: Så vart ska jag tatuera det då?
Han: Jag sa ju det, över kuken.
Jag: Jag tänker inte tatuera kuken, jag är ingen Robert heller.
Han: Över kuken säger jag ju.
Jag: Vadå, venusberget eller vad fan kallas det?
Han: Du är väl ingen brud heller?
Jag: Neh men vad fan heter det då du som kan och vet allt?
Han: Jag vet inte. *paus* Pubisområdet?
Jag: Ja för det låter ju inte alls som ett fält där vilda hästar springer.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
1 forumare.... mest för att de är: same same liksom...
http://foto.stilren.se - portfolio
"okej"
det här fick mig förövrigt att skratta pga allting.
1. mitt inlägg är inte riktat till oskar
2. det blir väldigt roligt att han tror att de är riktat till honom.
3. de blir ännu roligare när han skriver att jag är besatt av honom.
slutsats: oavsett vad man skriver så tar oskar det som en attack mot honom. och även om man inte skriver något så är de fortfarande en attack.
undrar vem de är som är en aning "besatt"? ^^
(oskar > inget jag skriver riktar sig längre till dig. och för att undvika problem så har jag även slutat skämta med dig och helena eftersom personer som ni inte kan förstå eller ta till er det utan bara vill placera er själva i nåt offer-fack. om du fortsätter tro att allt jag skriver handlar om dig så får jag väl helt enkelt flika in på varje meddelande "obs detta är ej riktat till oskar" om de skulle kännas bättre för dig? eller så släpper du det och inser att din roll i mitt liv är helt betydelselös och att jag får längesen slutat kommentera dig. jag tyckte de är kanska tydligt att jag slutat göra det men du kan väl helt enkelt inte acceptera att jag har slutat utan VILL att jag ska fortsätta men no no...du får hitta nån annan att lägga ditt hat på älskling...okej? okej)
Ungefär hälften av alla dina inlägg på det här forumet har ju handlat om hur korkad jag är, och ärligt talat: jag tar det inte som attacker, bara som ett tecken på att jag har rätt. Men om du nu tänker lägga ned din besatthet så är jag den första att välkomna det. Det enda jag vill ha ut av dig är en debatt om politik, allt annat är helt och hållet överflödigt (även om det säger ganska mycket).
Du är fortfarande varmt välkommen att diskutera på allvar med mig, börja isf gärna med det inlägg jag har länkat till så många gånger.
Okej!
http://foto.stilren.se - portfolio
måste väl vara minst 1 år sen ja skrivit något i politik tråden. så att du fortfarande envisas med att hålla fast vid att jag trakasserar dig börjar bli lite....ehm...löjligt.
men du kanske inte märkt att jag slutat skriva i politik tråden. du kanske tror jag skriver under annat nick och fortsätter min "attack" men nä...
så för sista gången som jag nu inte vet hur många gånger jag sagt till dig...jag är KLAR med dig. känner inget behov av att diskutera något politiskt med dig. vet var du står. håller inte med. får inte dig att förstå. punkt.
så försök förstå och ta till dig det jag skriver. du är betydelselös i mitt liv och inget jag skriver handlar om dig. så du kan släppa mig å gå vidare å vänta på nästa naiva oskyldiga blåögda människa som kommer ny till forumet å tittar in i politiktråden å förfasas...
trevlig helg å ha de bra
Detta är en arkiverad och statisk version av Kentforumet så som forumet såg ut den 13 maj 2018 då forumet stängdes. Det går alltså inte att skriva i forumet längre utan den här arkiverade kopian finns bara kvar av nostalgiska och kanske historiska skäl.
Saknar du att skriva i Kentforumet? Kolla då in Facebook-gruppen Kentforumet - Ditt vardagsrum på nätet eller det nya forumet, Kentforumet 2.0.
När Kentforumet stängdes fanns det 26 094 medlemmar som hade gjort 1 153 096 inlägg i 10 524 olika ämnen.