haha, så fint rum har jag väl inte?
tapeterna är hemska + att jag har en massa småsaker överallt som jag inte vet vart jag ska ställa, så de bara skräpar omkring
jag skulle vilja ha rutigt golv, en svart fondvägg och några fina planscher, så att jag kunde ta ner alla bilder jag skrivit ut ur datorn... Nån som har planscher/affischer på The Cure, Broder Daniel, Håkan Hellström, Shout Out Louds och The Concretes och som vill bli av med dem? Säg till mig i så fall.
lev livet medan du kan
jag har en green day affisch på mitt rum
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Okej, såhär ser det ut hos mig då:
inget.
Nu har ju inte jag ett "rum" eftersom jag bor tillsammans med sambon, men kan ta en bild på hörnan i vardagsrummet där jag spenderar mest tid. Lite tråkigt att jag inte hunnit få upp några kentgrejor, men alla skivor som ligger längst upp på hyllan är kent iafTittar man noga kan man se Music Non Stop 7" som ligger på datorbordet
![]()
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Inte mitt rum direkt, utan min ytterdörr. Tyckte den bilden passade så bra. De står alla framför en dörr och ser allvarliga ut.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
jag lovar att lägga ut bilder när vi flyttat till huset och fått ordning det. kommer givetvis att vara lite kent-inspirerat
har än så länge 1 kent tavla (av oskar), en autograf (av jocke) samt 1 liten poster (från d&j d). varav 2 är uppsatta i lägenheten men 1 är vettefan...
ska köpa 1 big tavla av han den där jonas linell, hagnesta motiv/feeling. kommer passa grymt bra...
jag ska fixa en foto-tapet av ett fotografi taget av havet, till den ena väggen i sovrummet...
lite kristall...lite mer konst...lite bang olufsen..lite plattplatt och en ny soffa....and were good to go...
får hoppas den här topicen finns kvar om några månader![]()
alla som skulle vilja att jocke berg postade i den här topicen räcker upp en hand....