Var ganska säker på att jag hade lagt upp bild också men okej. Här kommer de städade delarna av min lägenhet.
Var ganska säker på att jag hade lagt upp bild också men okej. Här kommer de städade delarna av min lägenhet.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
så sött med en prideflagga
vilken mysig liten lägenhet
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Åååå va fina rum alla har! Vore min dröm med massa kentutklipp och affisher och ååhh...! Har inte hunnit spara på mig så mycket som ganska ny lyssnare.
Mitt rum är väl fint, fin fondvägg och så, lite Japan-inspirerat, men jag har bara fyra kentaffisher (i ram, de tillhörande TTS), annars är det tomt på väggarna, eller en liten hello kittyaffish (suck) och en spegel då, och en stor bokhylla. Måste börja samla på mig.![]()
Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott.
om man är hemma hos jonna fastnar man alltid vid nåt kentutklipp alltid lika intressant att läsa
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
Jag kan inte lägga upp bilder, vilket gör mig arg, så jag beskriver mitt rum.
Jag har gröna tapeter och tre fönster som sitter ihop, i dem står det ganska många blommor.
En vit säng med små pinnar som kant, på den växer det murgröna, den fäster lite vid en ljusslinga som går samma väg.
En röd matta och en blommig emmafåtölj, den är lite ful.
Ett gammalt nattduksbord med en blå knopp i glas till skåpet, på den står det 4 stearinljus, eftersom jag inte har någon lampa.
Ett alldeles för stort fult skrivbord står i ett hörn, över det hänger 2 skåp, ovanpå dem står oräkneliga saker smålådor, påsar och gamla flaskor.
I en 90gradig vinkel från väggen längs skrivbordet står en bokhylla som på baksidan blivit anslagstavla. den rätta sidan är fylld av böcker och småsaker. desten av rummet är tre vita garderober som inte används till något.
Happy people never fantasize.
Så det så
Ursäkta lite stökighet.
Mitt rum är rätt stort, typ som två rum - har datorn och garderob längst bort där.
Har tyvärr inga (!) kent-affischer men istället har jag satt upp lite egna bilder.![]()
Jag har gärna grytet i sandjord.
Creds till sundance_danneMin wombat är närsynt.
här är mitt lilla, lilla rum hos far.
hundens plats är nedanför fotändan på min säng (det enda stället där hon får plats..)
ge mig en vinterdrog.
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"