Karin Fossum - När djävulen håller ljuset
Karin Fossum - När djävulen håller ljuset
Läste nyss ut Ninas resa av Lena Einhorn. Den var faktiskt riktigt bra.
Jag läser första boken ur serien "Kejsaren" som heter Roms Portar av någon jag inte minns namnet på. Men den är bra![]()
vilken färg har själen älskling?
Roslund & Hellström - "Edward Finnigans upprättelse"
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Femte boken i serien "Imorgon när kriget kom" - Så grydde hämndens timme av John Marsden
jag har precis läst ut Hål I Huvudet av Jenny Jägerfeld den handlar om den unga Minou som blivit dumpad av sin kille via kassetband och om hur hon hanterar det genom att resa till Spanien och leva livet den är skitbra verkligen och jag måste bara citarea en rolig sak eftersom att det har med kent att göra xD
"En svarthårig tjej säger:
Om man ska vara alternativ kan man väl för fan inte vara exakt likadant alternativ som alla andra. Då är man ju inte alternativ. Då är man ju bara extremt mainstream.
Bara genom att ens orka säga den där gamla slitna meningen bevisar hon att hon själv är så jävla mainstream som bara ett kentfan kan bli. Jag blir så trött av den där meningen,av henne,av tanken på Jocke Berg,att jag vill gå hem och spy,men jag orkar inte. Jag känner för att klippa ett hål i kinden. Då kan jag räcka ut tungan åt alla idioter utan att behöva öppna munnen. Praktiskt."
halvbroren - lars saabye christensen
alt teit som gjøres kan, gjøres bør!
"hur man närmar sig ett träd" av eva dahlgren, men ja tkr den e lite deppig :/
"Den lille vännen", minns inte författaren... Tredje gången jag läser den nu, lite av en tradition att läsa den varje sommar. ^^
Flickan i källaren - Allan Hall . Michael Leidig
Berättelsen om Natascha Kampusch
RaraAvis
ja är väldigt blyg o lite paranoid
Gösta Knutsson - Heja, Pelle Svanslös!![]()
Besegra inte
Slå inte tillbaka
Ge inte upp
Vattenmelonen - Marian Keyes
Jag älskar allt hon gör
Baby jag tror jag är kär
I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, jag faller
Fortare och fortare för varje andetag
"Skölj ner rikligt med absint"
Seriusly, jag läser ju samma bok som jag skrev att jag läste när jag skrev i den här tråden i förra forumet liksom :/
inget.