Jag orkar inte hämta glass
Jag orkar inte hämta glass
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
ah, min cykel står i stan!
dock har jag ju körkort.
men jobbigt att hämta.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
Jag har inte börjat övningsköra än.
Spöklikt vit
i solskens dis
Det är så soligt så jag vet inte vilka solbrillor jag ska välja.
Dolce e Gabbana eller Hugo Boss?
Jag har för lite läxor just nu, vet inte vad jag ska göra...![]()
Jag är hungrig, och mamma lagar mat, vilket gör att det luktar mat så jag blir ännu hungrigare!
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
Jag har inga mellankläder. Det är alltid: tröja och jeans eller klänning. Inga kjolar. Ingenting. My god.
råkade gå förbi stadsbiblioteket och såg att dom skänkte bort böcker eftersom det är världsbokdagen idag. till min besvikelse fanns det bara några få kvar och ingen av dom verkade bra. sorgligt.
Mina linser skaver.
Jag ville vara spirituell,
en gnistrande personlighet.
Men det kräver att man har gener och anlag
och det har inte jag.
http://eweeliina.bilddagboken.se
Känner igen det där.
Nog för att man har en gummibit i ögat men jag tycker faktiskt att de borde kunna uppfinna nåt som inte skaver eller känns alls. Sådetså.
Sen kan jag klaga på att jag är förkyld och att min näsa producerar en massa snor så att jag måste snyta mig hela tiden vilket leder till obehag eftersom jag hatar att snyta mig bland folk.
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Det är inte hälsosamt att först spela Smells like teen spirit och sen Ramlar på ett trångt och svettigt dansgolv.
http://foto.stilren.se - portfolio
Batteriet på mobilen dog när jag skulle ta bussen hem,
och jag var tvungen att betala med den![]()
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615