min mobil ligger bredvid datorn och låter så där som den gör innan man får sms hela tiden fast jag inte får det, blir lika besviken varje gång ):
one november, spawned a monster in the shape of this child
min laptop skickar automatiskt in mig på massa sidor, fastän jag varken tryckt enter eller klickat på länken/sidan... sjuukt jobbigt
Ok, blev lite sur när en kompis postade bilder på Facebook från en fest jag inte visste om, tills jag såg att jag faktiskt hade blivit inbjuden till den... via Facebook. D'oh.
http://foto.stilren.se - portfolio
Hjältar och Hjältinnor stannar kvar 050521 071116 080207 080216 080228 080321 080628 080712 080801 100225 100310 120727 130824 140615
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
Det är det verkligen >.<
Min säger "så att säga då va" HELA tiden! Under en timma räknade vi hur många gånger han sa antingen "så att säga då va", "så att säga" eller "då va". Typ 136 ggr tror jag det blev. Det är helt sjukt, klarar inte att lyssna på honom. Plus att han inte kan förklara på något annat sätt en det han berättade på, och jag misstänker att han har någon form av dyslexi (okej, det är taskigt, jag vet, men borde man inte märka att man har skrivit "idot" istället för "idiot"?) och han kan ingen engelska (vilket behövs till programmering, har honom i den kursen med).
Vad heter din bok om den är så bra?![]()
Du frågar mig vad kärlek är
men jag vet inget om det där
Bara sånt som man kan mäta
kan jag förstå
har för tillfället bara kanal 1,2 och 4. = ingen DH ikväll. VAD HÄNDE???????????????????
meningslösa, menigslöösa
jobbigt när låtar heter likadant som skivor, då måste man förklara vilken man menar
Youtube laddar upp för sakta.... *gnällig röst*
Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.
kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!
Portfolio:http://www.berntsten.se/
Neeej, min fjärrkontroll till TVn pajade. Nu måste jag resa mig varje gång jag vill byta kanal. Inget zappande, vad ska jag ta mig till![]()
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?