När man sitter ute på altanen kommer det hela tiden in flugor som får panik tror jag, för de liksom studsar i taket upp och ner upp och ner och jag ryser varje gång de slår i taket och det låter sådär "knäpp, knäpp, surr".
När man sitter ute på altanen kommer det hela tiden in flugor som får panik tror jag, för de liksom studsar i taket upp och ner upp och ner och jag ryser varje gång de slår i taket och det låter sådär "knäpp, knäpp, surr".
I can tell by the way you smile, I'm smiling too
I see myself in you
In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.
jag har fortfarande inte fått min konfapresent av min morbrordet har gått 1 vecka, fast, det känns som det borde vara något grasiöst, jag sa att jag ville ha pengar till en ny dator.. men ja, isåfall är det ju bara att gå och dra ut en tusing.
meningslösa, menigslöösa
på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt
meningslösa, menigslöösa
Okidoki gillar ändå inte attityden i ditt inlägg...
Så bara för att han är din fadder så tar du för givet att han ska ge dig massa grejer? ;o Fattar inte riktigt vad du vill säga med gräsklipparen och kalaset!
Jag är också fadder, åt en av mina kusiner. För det tänker jag ju inte vräka en massa saker över henne så att hon börjar komma till mig och säga saker som typ "gå och dra ut en tusing", spelar ingen roll om jag skulle kunna göra det för det skulle ändå vara hemskt om hon skulle göra så.
asså, ofta det är sant att adobe PHOTOSHOP är ett bättre RITAR-program är adobe ILLUSTRATOR, är det då därför det heter photoshop, och illustrator som betyder illustrera och betyder typ rita som är ett ritar program är sämre än ett bildbehandligsprogram i att rita och måla och så. stör mig på folk som håller på på det viset.
meningslösa, menigslöösa
Jag börjar bli ganska sur på att min skrivare inte vill installera sig. Eller ja, det står att den är installerad och klar, men när jag ska skriva ut är den inte det längre![]()
coldplay skulle egentligen bara spela den 18e i sverige. men så helt plötsligt ska dom spela dagen före också. varför dagen före? det känns så fel. usch
Vi har verkligen inget kvar att göra i skolan, och ändå ska de envisas med att hålla kvar oss till den 13e. Blir väl typ fåniga lekar och "hänga gubbe" på lektionerna haha...
Senast redigerat av Sundance_Joel den 2008-06-02 klockan 18:36.