Sidan 29 av 55 FörstaFörsta ... 192021222324252627282930313233343536373839 ... SistaSista
Resultat 421 till 435 av 815

Ämne: Dagens I-landsproblem

Erfaren medlem förgätmigejs avatar
    Reg.datum
    Jul 2003

Standard

När man sitter ute på altanen kommer det hela tiden in flugor som får panik tror jag, för de liksom studsar i taket upp och ner upp och ner och jag ryser varje gång de slår i taket och det låter sådär "knäpp, knäpp, surr".
    I can tell by the way you smile, I'm smiling too
    I see myself in you

In the end, we all are who we are, no matter how much we may appear to have changed.

Erfaren medlem NewBorns avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

jag har fortfarande inte fått min konfapresent av min morbror det har gått 1 vecka, fast, det känns som det borde vara något grasiöst, jag sa att jag ville ha pengar till en ny dator.. men ja, isåfall är det ju bara att gå och dra ut en tusing.
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem loveavtrycks avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    jag har fortfarande inte fått min konfapresent av min morbror det har gått 1 vecka, fast, det känns som det borde vara något grasiöst, jag sa att jag ville ha pengar till en ny dator.. men ja, isåfall är det ju bara att gå och dra ut en tusing.
    Öh okej, det kanske är så att din morbror inte "bara" kan gå och dra ut en tusing. Han kanske inte ens har några planer på att ge dig någon större present överhuvudtaget, för du har väl inte konfirmerat dig för presenters skull ändå....
    på mitt golv bland skärvor och glas finns en bit av ditt hjärta kvar
    och alla tusen mirakel, som jag lovade dig en natt

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av loveavtryck Visa inlägg
    Öh okej, det kanske är så att din morbror inte "bara" kan gå och dra ut en tusing. Han kanske inte ens har några planer på att ge dig någon större present överhuvudtaget, för du har väl inte konfirmerat dig för presenters skull ändå....
    nej, men, om du bara visste hur han var så skulle du helt hålla med mig.
    han ringde mig en fin dag och frågade vad jag önskade mig.,,,
    han är en sån "hårda paket" pojke. i julas fick jag 1000 kr (en 1000-kr-sedel) + ett presentkort på stadium.
    meningslösa, menigslöösa

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Okidoki gillar ändå inte attityden i ditt inlägg...

Reg.datum
    May 2007

Standard

Okidoki gillar ändå inte attityden i ditt inlägg...
    hahaah
    HAN ÄR FAKTSIT MIN FADDER. eller heter dom det. dom som håller i en när man döps.. när han hade 30-årskalas, körde jag in honom, han satt på en stol på ett släp på en åkgräsklippare som JAG körde, han VILLE att jag skulle köra den.
    meningslösa, menigslöösa

Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Så bara för att han är din fadder så tar du för givet att han ska ge dig massa grejer? ;o Fattar inte riktigt vad du vill säga med gräsklipparen och kalaset!
    Jag är också fadder, åt en av mina kusiner. För det tänker jag ju inte vräka en massa saker över henne så att hon börjar komma till mig och säga saker som typ "gå och dra ut en tusing", spelar ingen roll om jag skulle kunna göra det för det skulle ändå vara hemskt om hon skulle göra så.

Reg.datum
    May 2007

Standard

asså, ofta det är sant att adobe PHOTOSHOP är ett bättre RITAR-program är adobe ILLUSTRATOR, är det då därför det heter photoshop, och illustrator som betyder illustrera och betyder typ rita som är ett ritar program är sämre än ett bildbehandligsprogram i att rita och måla och så. stör mig på folk som håller på på det viset.
    meningslösa, menigslöösa

Reg.datum
    May 2007

Standard

Så bara för att han är din fadder så tar du för givet att han ska ge dig massa grejer? ;o Fattar inte riktigt vad du vill säga med gräsklipparen och kalaset!
    Jag är också fadder, åt en av mina kusiner. För det tänker jag ju inte vräka en massa saker över henne så att hon börjar komma till mig och säga saker som typ "gå och dra ut en tusing", spelar ingen roll om jag skulle kunna göra det för det skulle ändå vara hemskt om hon skulle göra så.
    ja typ.
    glömde kanske skriva att han sa att hans present blivit lite försenad..
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag börjar bli ganska sur på att min skrivare inte vill installera sig. Eller ja, det står att den är installerad och klar, men när jag ska skriva ut är den inte det längre

Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

coldplay skulle egentligen bara spela den 18e i sverige. men så helt plötsligt ska dom spela dagen före också. varför dagen före? det känns så fel. usch

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentad Visa inlägg
    coldplay skulle egentligen bara spela den 18e i sverige. men så helt plötsligt ska dom spela dagen före också. varför dagen före? det känns så fel. usch
    dom spelar i norge den 19.

men asså, jag och min kompis är bara 15 små år. ska til lsthlm själva, tåg. sen komma hem efter den, ?? öh
    meningslösa, menigslöösa

Erfaren medlem Sundance_Joels avatar
    Reg.datum
    Apr 2005

Standard

Vi har verkligen inget kvar att göra i skolan, och ändå ska de envisas med att hålla kvar oss till den 13e. Blir väl typ fåniga lekar och "hänga gubbe" på lektionerna haha...
    Senast redigerat av Sundance_Joel den 2008-06-02 klockan 18:36.

Last.fm

Money doesn't talk, it swears

Erfaren medlem kentads avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av NewBorn Visa inlägg
    dom spelar i norge den 19.
    jaha..... fan då hahaha

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av kentad Visa inlägg
    jaha..... fan då hahaha
    he,
    men asså, seriöst, hur ska man göra efter konserten...?

fast nu är ju chansen lite större att pappa hänger med om jag och min vän får lite prob att komma hem.. han gillar ju dom också så ja..
    meningslösa, menigslöösa

Sidan 29 av 55 FörstaFörsta ... 192021222324252627282930313233343536373839 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •