Just like money på Ylex förra fredagen
Just like money på Ylex förra fredagen
"Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."
kanske inte kentmusik fast pappa sa att dom sagt ungefär "ni som gillar kent måste gilla publikantalet här idag, 747!" under nån form av match hahaha...
Igår Max 500, Radio Vasa. Columbus 2:a på X3M-listan. När ska dom testa Generation ex, eller har den inte getts ut i Finland???
Senast redigerat av rilla den 2008-05-09 klockan 15:12.
"Life is pretty simple: You do some stuff. Most fails. Some works."
Inte i tv eller radio, men väl på en div 4-fotbollsmatch i Eskilstuna! Inför mötet Södra FF-IF Blå (de sistnämnda som ju Kent sponsrar f ö) spelades Palace&Main - och det var väldigt länge sen sist som man fick höra Kent i högtalarna på Skogsängens idrottsplats!
Suffer with pride.
Hörde Frank på restaurangen Solliden på Skansen idag.. ganska otippat men glad blev jag i alla fall!
dom spelade ingenting på Mtv innan.
Generation ex på Ztv nu!
Palace & Main på X3M nyss. Columbus för 16:e veckan med på listan, nu på tredje plats
De spelade introt till MIDVH som bakgrundsmusik i Vetenskapsmagasinet nyss. Programmet handlade om doping inom elitidrotten.
In my life
Why do I give valuable time
To people who don't care if I
Live or die?
FF i P3 nyss
Socker i Radio X3M förra veckan-första gången jag hört den i radio
Är det bara jag som hör Kent i radion, eller ingen annan som orkar skriva om det
Lördag-söndag spelade Radio X3M Generation Ex flera gånger, o talade om Kents nya(!) singel, o Nordens största rockband. På söndag i önskeprogram i samma kanal Saker Man Ser osv. Nu just Dom andra i Radio Vaasa. Columbus har nästa vecka chans att tangera långkörartiteln med 20 veckor.
I förrigår på p3 hörde jag Vy från ett luftslott.
Senast redigerat av Edvin_747 den 2008-06-15 klockan 21:01.