"På spåret" verkar ha en slags förkärlek gentemot Kent, återigen spelade de Kents alster i samband med "Retur". Året var 2002 så det var någon låt från V&A, minns jag rätt var det "Dom andra".
"På spåret" verkar ha en slags förkärlek gentemot Kent, återigen spelade de Kents alster i samband med "Retur". Året var 2002 så det var någon låt från V&A, minns jag rätt var det "Dom andra".
Nu visas kortfilmen till "Hjärta" som avslutning av aftonens Efterlyst.
Och jag lämnar inga fotspår ens i sand...
Sverige var med i Melodifestivalen nyss.......Sjöngs av Glada Hudik
Fin version måste ja säga
http://www.youtube.com/watch?v=XYzZQdarzgE
Fint framträdande!
Jag tänkte på en sak: måste man be Jocke Berg/Kent om tillstånd för att framföra en av deras låtar i ett tv-program? Särskilt med tanke på att Kent själva knappast skulle vara med i Melodifestivalen. Jocke får naturligtvis betalt från Stim - men vad tyckte han och bandet egentligen om grejen? Jag förmodar att de måste ha vetat om det i förväg och gett sitt godkännande...
Det är ju möjligt att de blev tillfrågade/förvarnade om saken. Men jag tror inte
att de kan hindra någon från att spela deras låt i TV, i och med att de får
betalt av Stim som de skulle fått om den spelas i radio...så de äger ju
rättigheterna till den, men vem som helst får nog framföra den så länge
upphovsmännen får betalt som de ska..
Detta är vad jag tror då..!
Mina tankar är så klara nu
Ni kan släppa den där bomben nu
Över axeln ser jag pärlband av blåljus
Vår hämnd blir ljuv
Det är jag som är polisen, det är jag som bestämmer!
Kent är med på ett hörn igen i programmet "Melodifestivalen 2010 - dagen efter"!
Introt på Vals för satan öppnar programmet!
Believe, and you will find your way...
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Det var inte många sekunder men här kan man se/höra i alla fall.
Melodifestivalen - dagen efter