Hjärta spelades i p3 star idag,där det även sades att en intervju med bandet skulle sändas den 16 januari.
Hjärta spelades i p3 star idag,där det även sades att en intervju med bandet skulle sändas den 16 januari.
genomdimmorna.blogg.se
08: 31/7.10: 25/2, 26/2, 28/2, 30/3, 1/7, 8/7, 17/7, 22/7, 30/7, 6/8, 7/8.
12: 24/5, 26/5, 30/5, 31/5, 2/6, 27/6, 1/7, 6/7, 14/7, 18/7, 20/7, 27/7, 28/7, 3/8, 11/8, 19/8.
Hjärta spelas nu i P3.
Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...
På Drift alldeles nyss i P3, programmet "Mitt P3", strax före 20.30.
Fasen vad den är fin alltså. Borde spelas mer. Lite vinter-feeling på den tycker jag.
Töntarna (Familjen remix) på P3 idag.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
När tror ni Töntarna börjar spelas på Rix FM och dylikt? Kanske om 4 månader, sedan säger de i sedvanlig ordning: "Ny och fräsch musik, här kommer Kent med deras nya låt Töntarna!"
Tror ni någon annan låt än Töntarna har en chans att bli spelad på Rix FM? Blev lite besviken att bara Ingenting tog sig in på den scenen från TTS.
RixFm spelar lättsmälta hits som varar i en månad eller två.
I swear by my Life and my love of it that I will never live for the sake of another man, nor ask another man to live for the sake of mine.
på drift spelades nyss på lite fm.
det är en bättre kanal.
På trettondagsafton gick det ett program i SVT1 kl. 20.00 "Melodifestivalen 2010- vägen till Oslo". Gissa vilka toner som öppnade hela programmet?
Jo, några sekunder av introt i "Vals för Satan (din vän pessimisten)!
Believe, and you will find your way...
Igårdagens på spåret programm gick en av resorna till eskilstuna och den avslutades med en musik fråga där man frågade efter vem som gjort och sjöng låten,låten som framfördes var kärleken väntar av en kvinna jag inte uppfattade riktigt men hon gjorde det väldigt bra.
ane brun var det som sjöng, jag tyckte hon gjorde den alldeles strålande.