Ser ut som en vit ros. Sen har bilden förvrängts lite i efterhand.
Ser ut som en vit ros. Sen har bilden förvrängts lite i efterhand.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
ja precis, och så är den uppochner.
eller kanske i nån annan färg sen har den inverterats eller nåt sånt.
When you can live forever, what do you live for?
Jag tror på Rotuhiiri's teori.
Men den är i alla fall med i tillbaka till samtiden limited, sida 57, är bilden på.
Eller så släpper kent "40-årskrisplattan" på Jockes 40års dag 2010
Förresten så är namnet "Det kanske kommer en förändring" mycket bättre än "Förändring", gick från bra till bäst som någon skrev.
Jag tror även (som någon skrev) på en lugnare b-sida än Min värld & Tick tack, tror och hoppas faktiskt.
Längtar till den 7e april. Mums!
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
PS. Hoppas på en snygg video också, fast är inte säker på att det kommer en, eller vad tror ni? DS.
.
.
just because i'm losing, doesn't mean i'm lost
haha, var folk som skrev i generation ex tråden och trodde den inte skulle komma :P omslaget är jävligt coolt snyggare än columbus och ingenting
Du och jag ☠
Och minus sidan 19 och sidan 72 måste det ju då betyda maaaassor av nya singlar på ingång framöver... mums! ;-)
Kul att äntligen nya singeln kommer och att det blev just den!!!
(fast jag vill fortfarande veta varför P3:s Tracks och P3 Star så långt i förväg babblade om detta, att Generation ex var nästa singel..? Det har vi ju inte fått ngn klarhet i...)
Snyggt omslag! Generation Ex är en grymt bra låt! Får hoppas att remixen och bonusspåret håller vad det lovar också ..
Har inte blivit helt förälskad i Ticktack direkt, men man kan ju inte bli frälst varje gång
Rosor! Värmer mitt Violator-hjärta
Fy vad härligt Längtar! Och Generation ex som är en sådan härligt superbra låt!
The next step for mankind will be the last season in sin
http://epidemisk.bilddagboken.se
080207
080628 <3
080801
Så bra att berlin kom som remix den låten är asbra :P speciellt som remix säkert. Vet nån vilken dag det är den 9de april?
Du och jag ☠
Jag är ruggigt peppad! Är det någon som vet när låtar brukar dyka upp i t.ex. iTunes store om det står "release digitalt 7:e April"? Är det 00:00, eller är det nån godtycklig tidpunkt under den dagen?
Det är på onsdagen om knappt två veckor. www.kalender.se