Åh Generation Ex som tredje singel, precis som jag hoppades på
Du blinkar förskräckt när jag ställer mig bredvid
Du ryggar tillbaks när min hand just ska röra vid din...
Det var tamejfan bland de snyggaste omslagen jag sett, den kilar vi raskt förbi och inhandlar när den släpps. Hoppas att den medföljande nya låten är bättre än Tick tack och Min värld. Skulle gärna se en B-sida i klass med Vinternoll2 och M. Vore mums!
När ni äntligen kan se vem som drar i alla trådar
Så blir ni aldrig rädda mer
När ni äntligen kan se kejsaren stå naken
Så vänder allt igen
Jag går ensam genom mörkret
/Jo©ke\
Vad tror ni, är det en lugn låt eller up-tempo-låt? Hoppas på en uppbyggnad ungefär som 'Den Döda Vinkeln'.
skulle vilja att det var en lugn, känns som det på namnet.
men vem vet? jag gillar överaskningar, så vad som än blir kommer det nog att bli bra
hoppas den skiljer sig från min värld och tick tack
känner på mig att den kommer vara ungefär i generation ex-trycket. med såntdär speciellt ljud i micken som det är i "jag vill ha dig du är min du är bara min"
meningslösa, menigslöösa
En sak som jag tycker var "kul" med Kents senaste platta, och b-sidorna från dess singlar, är just hur mycket låtarna skiljer sig åt i soundet. Kent har testat mängder av nya vägar och till största delen lyckats riktigt bra (enligt mina objektiva öron). Det kanske blir lite spretigt och alla kanske inte gillar allt, men jag hoppas att Kent försökt sig på nåt lite tokigt, halvlyckat och experimentellt som tredje b-sida.
hello, sorry for writing in english here, but I am wondering why GENERATION EX is not available to pre-order from any stores like cdon or bengans. I wrote an e-mail to CDON today and they answered "We don't even know about this" . Do you guys know what is going on ? Thanks
Perhaps you made CDON notice it? You can order it here!