Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 42 av 42

Ämne: Tillbaka till samtiden

  1. #31
    Smygare
    Reg.datum
    Oct 2003
    Ort
    Denmark
    Inlägg
    4

    Standard Producerens oplevelser med TTS

    fra Gaffa.dk:

    Den danske producer Jon Schumann gennemgår ”Tilbaka Till Samtiden”:

    http://gaffa.dk/artikler/view.php/news_id=19678
    Och mitt indiehjärta slår och slår och slår

  2. #32
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  3. #33
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HOC Visa inlägg
    Ja det er da en anmeldelse, der vil frem. Stærkt. Så meget havde jeg nu nok ikke givet den, men fedt alligevel
    Tunnelbana rocks!!!

  5. #35
    Nybörjare esbens avatar
    Reg.datum
    Jan 2003
    Ort
    Aalborg, , Denmark.
    Inlägg
    14

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rikke Visa inlägg
    Gaffa er notoriske usammenhængende. DOJD lyder efter Gaffas mening som selvparodi og skribenten opfordrer Kent til at prøve noget nyt. År efter, Kent udgiver nyt, anderledes stil og retningskifte. Gaffa mener det kunne have lydt bedre med mere guitar og "Kent sounden". Man kan åbenbart ikke vinde, når man heder Kent.

    Min egen mening om Tillbaka Til Samtiden, er at den kommer nok ikke til at ramme mig helt så hårdt som DOJD, men den skive betød og betyder også meget for mig. Når det så er skrevet, så er det en gennemført, enkel og rigtig god plade Kent har lavet. En nødvendig plade. Der er ikke et dårligt nummer derpå, der er masser af potentiele singler, med masser af indhold og pondus. Jeg er til stadighed imponeret over kapelmester Berg kan holde sit niveau så uhørt højt. TTS er en sikker vinder, her i det nordjyske
    It took a tattooed boy from birkenhead, to really really open her eyes

  6. #36
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av esben Visa inlägg
    Gaffa er notoriske usammenhængende. DOJD lyder efter Gaffas mening som selvparodi og skribenten opfordrer Kent til at prøve noget nyt. År efter, Kent udgiver nyt, anderledes stil og retningskifte. Gaffa mener det kunne have lydt bedre med mere guitar og "Kent sounden". Man kan åbenbart ikke vinde, når man heder Kent.
    Enig. Gaffas anmeldelse virker tynd og ikke særlig gennemtænkt. Og nej, Kent kan åbenbart aldrig vinde, når det er Gaffa, der bedømmer. Det lyder ikke som om, anmelderen har lagt særlig mange timer i at lytte til albummet - han virker uengageret og staver endda en sangtitel forkert.
    Jeg er derimod temmelig enig med JP's anmelder - http://jp.dk/kultur/popmusik/records/article1128668.ece

    Citat Ursprungligen postat av esben Visa inlägg
    Min egen mening om Tillbaka Til Samtiden, er at den kommer nok ikke til at ramme mig helt så hårdt som DOJD, men den skive betød og betyder også meget for mig.
    D&JD talte også mere til mig. Selvom TTS er en fin skive, så tror jeg ikke, jeg kommer til at "føle" ligeså meget for den. Jeg tror, JP-anmelderen har ret, når han skriver, at produktionen skygger og skærmer for indhold og passion. Ikke at produktionen er dårlig, men de dér elektro-beats virker bare som en slags barriere mellem mig og musikken.
    Senast redigerat av Rikke den 2007-10-21 klockan 16:53.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  7. #37
    Nybörjare esbens avatar
    Reg.datum
    Jan 2003
    Ort
    Aalborg, , Denmark.
    Inlägg
    14

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Rikke Visa inlägg
    Enig. Gaffas anmeldelse virker tynd og ikke særlig gennemtænkt. Og nej, Kent kan åbenbart aldrig vinde, når det er Gaffa, der bedømmer. Det lyder ikke som om, anmelderen har lagt særlig mange timer i at lytte til albummet - han virker uengageret og staver endda en sangtitel forkert.
    Jeg er derimod temmelig enig med JP's anmelder - http://jp.dk/kultur/popmusik/records/article1128668.ece



    D&JD talte også mere til mig. Selvom TTS er en fin skive, så tror jeg ikke, jeg kommer til at "føle" ligeså meget for den. Jeg tror, JP-anmelderen har ret, når han skriver, at produktionen skygger og skærmer for indhold og passion. Ikke at produktionen er dårlig, men de dér elektro-beats virker bare som en slags barriere mellem mig og musikken.
    Jeg er nået frem til det resultat, at TTS er den skive jeg sætter på fredag eftermiddag, lørdag dag og aften, medens DOJD er skiven til hele søndagen. Resten af ugen, er så et medley af resten af bagkataloget:-)
    It took a tattooed boy from birkenhead, to really really open her eyes

  8. #38
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

  9. #39
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    'Tillbaka till samtiden' er strøget ind på femte-pladsen over de bedst sælgende cd´er i Danmark.

    IFPI (uge42) : http://hitlisten.nu/

    Danskerne har gudskelov bevaret deres "gode smag" for musik, dvs M.G.P & Big Fat Snake osv...

  10. #40
    Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2007
    Inlägg
    2 130

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av HOC Visa inlägg
    'Tillbaka till samtiden' er strøget ind på femte-pladsen over de bedst sælgende cd´er i Danmark.

    IFPI (uge42) : http://hitlisten.nu/

    Danskerne har gudskelov bevaret deres "gode smag" for musik, dvs M.G.P & Big Fat Snake osv...
    Sorry for writing in english in your part of the forum, but I have one question about your hitlist. If you check the singles chart you'll find "THE HJÄRTA & SMÄRTÄ" at number 5. Has Kent launched a massive campaign for the EP in Denmark two years too late, or is it some kind of miss print?

    It seems very wierd that the EP sells that much and "Ingenting" is not even on the list... Anyone heard anything about this?

  11. #41
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Nej, jeg gætter på, at forklaringen er at EP´er katagoriseres under singler. Yeah Yeah Yeahs "Is Is" er jo også på listen.
    Så jeg tror den er god nok, "THE HJÄRTA & SMÄRTÄ" sælger stadig.

    Hvad angår "Ingenting", er jeg i tvivl om den overhovedet er udgivet i DK (som cd-format) og om de fleste fans ikke bare har købt via cdon.
    Salget af cd-singler i Danmark er stærkt nedadgående og kan kun købes et begrænset antal steder.

    Ifølge "Bag om hitlisten" bliver data indsamlet/registreret via en række større pladeforretninger og detailhandel, læs via link http://hitlisten.nu/

  12. #42
    Medlem HOCs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    København, Danmark
    Inlägg
    173

    Standard

    Off topic :
    ...Og nu vi er ved det, så tillad mig lige at slå et slag for Yeah Yeah Yeahs : http://www.youtube.com/watch?v=eSpDVcVKsXE
    AWESOME !

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •