Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 42

Ämne: Tillbaka till samtiden

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2002
    Ort
    , , .
    Inlägg
    125

    Standard Tillbaka till samtiden

    Timingen er perfekt! Den udgives på min fødselsdag. Jeg glæder mig!! :-)
    En dødssyg poet

    http://www.last.fm/user/Oktoberlyd/

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Roskilde, Denmark
    Inlägg
    141

    Standard

    Hvor er det fantastisk! Glæder mig tosset!
    Utroligt som dagen forandres, når man opdager sådan en nyhed

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Talking

    Fantastisk nyhed! Nyt album og koncert i Kbh. - Kan det blive meget bedre?! Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften!
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  4. #4
    Nybörjare
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Grenaa, , Denmark.
    Inlägg
    15

    Standard

    Hvor er det bare verdens bedste nyhed, at deres nye album udkommer til Oktober. Man har ventet på denne dag hele 2007 og nu ved man hvornår den udkommer.Og så kommer de til KBH og spiller og hvor er det bare fedt, jeg kan bare ikke vente på den nye plade og koncert med verdens bedste band KENT.
    Vad vore jag
    Utan dina andetag

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Ja det gjorde godt efter en lang hård dag med postarbejde galore at se sådan en nyhed
    Tunnelbana rocks!!!

  6. #6
    Nybörjare cowboys_cphs avatar
    Reg.datum
    Oct 2006
    Ort
    Frederiksberg, , Denmark.
    Inlägg
    31

    Standard Billetter til koncerten i december

    Er der nogen der ved hvornår billetterne til koncerten i kb-hallen bliver sat til salg. Skal man købe dem over ticket.nu ? eller kommer de til f.eks billetlugen.dk.

    Ses i KB-hallen koste hvad det vil

  7. #7
    Nybörjare
    Reg.datum
    Feb 2005
    Ort
    Aarhus, , Denmark.
    Inlägg
    14

    Standard

    Ja det bliver fantastisk. Ser frem til både et nyt album og koncerten i KB-hallen. Andre jyder der skal afsted?

  8. #8

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av cowboys_cph Visa inlägg
    Er der nogen der ved hvornår billetterne til koncerten i kb-hallen bliver sat til salg. Skal man købe dem over ticket.nu ? eller kommer de til f.eks billetlugen.dk.

    Ses i KB-hallen koste hvad det vil

    De sælges på billetnet, men det er ikke kommet op endnu der inde på deres side.
    Det kan være at det først kommer op i morgen inden at de sælges.

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Roskilde, Denmark
    Inlägg
    141

    Exclamation

    Citat Ursprungligen postat av depechen1 Visa inlägg
    De sælges på billetnet, men det er ikke kommet op endnu der inde på deres side.
    Det kan være at det først kommer op i morgen inden at de sælges.
    Det er http://www.billetlugen.dk
    - og de er i salg nu...!
    Senast redigerat av Chris den 2007-07-26 klockan 14:42.

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    May 2003
    Ort
    Mighty Mighty Brønshøj, , Denmark.
    Inlägg
    558

    Standard

    Tak for den info. Så er de i hus
    Tunnelbana rocks!!!

  11. #11
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Roskilde, Denmark
    Inlägg
    141

    Standard

    Det var så lidt!
    Det er nu en rar fornemmelse, når de er sikret

  12. #12
    Morten
    Guest

    Standard

    Åhhhhhhhhhhhhh, der er faktisk ikke så langt tid til den 17 oktober hvis bare man sætter Kent på og drømmer sig Tillbaka Till Samtiden.

    Om du var här
    Om du var här
    Om Jag var där
    Om du var här
    Idag, igår den 17 oktober!

    Jeg må indrømme at jeg også er lidt nervøs. Det er jeg altid før udgivelsen af et nyt Kent album. Kan de endnu engang leve op til alles - inklusive ikke mindst ens egne - tårnhøje forventninger? Jeg får sgu næsten angst på deres vegne. Kan de tilføje endnu et stort og væsentlig stykke til mit livs soundtrack? Sådan som de har gjort lige siden jeg for første gang opdagede dem med Om Du Var Här? Det må vise sig. Indtil videre har de jo været fejlfri. Ikke et dårlig album! 7 præcise pletskud og en excellent EP samt en række B-Sidor, som gemmer sig på de nyere singler.

  13. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Morten Visa inlägg
    Jeg må indrømme at jeg også er lidt nervøs. Det er jeg altid før udgivelsen af et nyt Kent album. Kan de endnu engang leve op til alles - inklusive ikke mindst ens egne - tårnhøje forventninger? Jeg får sgu næsten angst på deres vegne. Kan de tilføje endnu et stort og væsentlig stykke til mit livs soundtrack? Sådan som de har gjort lige siden jeg for første gang opdagede dem med Om Du Var Här? Det må vise sig. Indtil videre har de jo været fejlfri. Ikke et dårlig album! 7 præcise pletskud og en excellent EP samt en række B-Sidor, som gemmer sig på de nyere singler.
    Jeg forstår, hvad du mener med hensyn til de tårnhøje forventninger. Sjovt nok har jeg faktisk tænkt nøjagtig det samme: Hvad nu hvis man bliver skuffet? Du har ret i, at de - indtil nu – har været temmelig fejlfrie, men man kan alligevel ikke lade være med at blive lidt angst på deres vegne.
    Men mon ikke Tillbaka Till Samtiden ender med at få en helt speciel plads i ens hjerte ligesom de syv forrige albums? Jeg glæder mig i hvert fald ufatteligt meget til at høre de nye toner fra Kent. Gad vide hvilken ”stil” det bliver - hvis man kan kalde det det. I mine ører er der i hvert fald langt mellem stilen på de to forrige albums. Jeg satser på at blive positivt overrasket
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

  14. #14
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2002
    Ort
    Roskilde, Denmark
    Inlägg
    141

    Standard

    Jeg synes altid jeg bliver skuffet, når jeg første gang hører et nyt kent-album... Der skal lige et par gennemlytninger til - men så er jeg også altid solgt. Så på sigt er jeg sikker på at de vil indfri, i hvert fald mine forventninger - og hvis bare de også har indfriet deres egne, kan resten af verden rende mig

  15. #15
    Medlem
    Reg.datum
    Apr 2004
    Ort
    København, Danmark.
    Inlägg
    66

    Standard Single 17. september

    Kun én måneds ventetid, så får vi singlen med den fremragende titel "Ingenting". Uhh, jeg glæder mig! Og jeg er vild med stilen på coveret.
    När jag sluter mina ögon ser jag ljuset

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •