Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 16 till 30 av 44

Ämne: Generation Ex

  1. #16
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Kentinalle 10+ kin kirjoitti MTV:lle. Kyllä meidän kaikkien pitäisi tehdä samaa! On tosiaan mennyt niin huonoksi koko MTV!

    Neville, muistaakseni on ollut kirjoituksia just tuosta Max 500: sinkusta täällä foorumilla,joku halusi ostaa, ja se löytyi kyllä, mutta en nyt muista mistään. Tradera,cdon..? Kyllä tässä uudessa b-puolessa on surua myöskin riittämiin. Snyft...

  2. #17
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Oo, melkein unohdin Utan dina andetagin! Se(kin) on aivan loistava kappale, Kentillähän niitä riittää Utan dina andetag oli niiiin hyvä Malmössa livenä

    Mitenköhän Voice menettelee Kentin suhteen? Ingentingin oon sieltä todistettavasti kuullu, mut muita Kentin kappaleita en. En ikinä kato Voicea ja MTV:täkin aniharvoin... Voicea tulee katottua vaan sillon kun selaa kanavia, mut yleensä sieltä tulee sellasta skeidaa että pitää välittömästi vaihtaa kanavaa!

    Cdon.comista voi ostaa Max 500 -sinkun, vasta katoin.
    Livet är mänskans bästa tid

  3. #18
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Oo, melkein unohdin Utan dina andetagin! Se(kin) on aivan loistava kappale, Kentillähän niitä riittää Utan dina andetag oli niiiin hyvä Malmössa livenä

    Mitenköhän Voice menettelee Kentin suhteen? Ingentingin oon sieltä todistettavasti kuullu, mut muita Kentin kappaleita en. En ikinä kato Voicea ja MTV:täkin aniharvoin... Voicea tulee katottua vaan sillon kun selaa kanavia, mut yleensä sieltä tulee sellasta skeidaa että pitää välittömästi vaihtaa kanavaa!

    Cdon.comista voi ostaa Max 500 -sinkun, vasta katoin.
    Yks päivä kun käänsin Voicelle summissa niin jäin kattomaan hetkeks, siinä yks juontaja aikoi harjoitella kuukaudessa uimahyppääjäksi tai jotain semmosta, niin taustalla soitettiin Saker man seria. Muuta Kenttiin liittyvää en muista nähneeni/kuulleeni siellä, pitäisköhän sinnekin lähettää postia ja tiedustella.

  4. #19
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    MTV ei oo enää pitkään aikaan ollu musiikkikanava. Kaiken maailman pimpmyrideja yms roskaa. Voicea en taas oo koskaan oikeestaan kattonu, joten siitä en osaa sanoa. En kuitenkaan usko että videota hirveesti tultais kummallakaan kanavalla soittamaan.

    Nevi, kävitkö siis kaikki Stupidot yms. läpi? Kentin luulis oikeesti olevan niin peruskamaa, että sinkku löytyis Anttilastaki. Ehkä loppuviikosta tai ens viikolla..?

    Ja en mä sitä MIDVH:ia todellakaan inhoa! Se on tällä hetkellä 24. soitetuin biisi mun tietokoneella Kone on kuitenki noin 1,5 vuotta vanha (aika suuri osa musiikista on ollu koneella alusta asti) ja D&JD-levyn oon siirtäny koneelle vasta 8.11.2007 (iTunes on sitten ihana ohjelma, kun siitä saa ongittua noinkin tärkeetä tietoa).

  5. #20
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Mie pystyn telkkarista katselemaan musiikikanavista vain Ruotsin Voicea, (sitä se melkein rajalla asuminen teettää), enkä oo sieltäkään kertaakaan Kentiä nähnyt, eipäs tuota kyllä ole paljon tullut katseltua. Pitääpä huomenna yrittää vilkaista, jos siellä nyt Kenttiä näytetäs.

    Ja pakko lisätä vielä tuosta MIDVH:sta. Se on tosi hieno ja upea kappale, mutta ei se minun mielestä se ehdottomasti Kentin parhain biisi ole, vaikkakin yksi parhaista. No en mä kyllä edes osaa valita sitä parhainta biisiä, mielipide vaihtelee aikasta paljon.

  6. #21
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    No en mä kyllä edes osaa valita sitä parhainta biisiä, mielipide vaihtelee aikasta paljon.
    Sehän tarkottaa vaan sitä että bändillä on todella paljon todella hyviä biisejä, eiköstä vaan..

  7. #22
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Sehän tarkottaa vaan sitä että bändillä on todella paljon todella hyviä biisejä, eiköstä vaan..
    Sitähän se. Ja sitä, että bändillä on todella vähän, jos ollenkaan niitä huonompia biisejä .

  8. #23
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av rilla Visa inlägg
    Sitähän se. Ja sitä, että bändillä on todella vähän, jos ollenkaan niitä huonompia biisejä .
    Miut saa nyt sit vuorostaan virtuaalikivittää, mutta oon kyllästyny kuulemaan Romeo återvänder ensamia livenä... Siinä vaiheessa rupee vanhaa aina nukuttamaan, sen vois vaihtaa johonkin toiseen kappaleeseen kun Kentillä niitä kappaleita riittää.
    Livet är mänskans bästa tid

  9. #24
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Hei, kävin kattelemassa Voicen sivuja ja löysin sieltä jonkun Top 10 -katsojalistan. Siellä voi äänestää haluamaansa videota listalle.. Pudotusvalikosta löytyy Kentin videoista ainoastaan Ingenting, mutta siinä voi kirjottaa myös oman valinnan. Ei kun kaikki äänestämään Generation Ex:iä!
    http://www.voice.fi/chart.jsp?subpag...menuId=1877990

  10. #25
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Hei, kävin kattelemassa Voicen sivuja ja löysin sieltä jonkun Top 10 -katsojalistan. Siellä voi äänestää haluamaansa videota listalle.. Pudotusvalikosta löytyy Kentin videoista ainoastaan Ingenting, mutta siinä voi kirjottaa myös oman valinnan. Ei kun kaikki äänestämään Generation Ex:iä!
    http://www.voice.fi/chart.jsp?subpag...menuId=1877990
    Niin tehdään!

    Kävin tänään Anttilassa ja kysyin sinkkua, mutta ei löytynyt. Kysyin tuleeko mynntiin, muuta vastaus oli ei, myyjän mukaan ei myyty edellistäkään kentin sinkkua, eli ilmeisesti Columbus

    Pitäisikö kirjoittaa myös anttilan top ten-osastolle??

  11. #26
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Niin tehdään!

    Kävin tänään Anttilassa ja kysyin sinkkua, mutta ei löytynyt. Kysyin tuleeko mynntiin, muuta vastaus oli ei, myyjän mukaan ei myyty edellistäkään kentin sinkkua, eli ilmeisesti Columbus

    Pitäisikö kirjoittaa myös anttilan top ten-osastolle??
    Missä Anttilassa kävit? Oon ehkä nähny harhoja, mutta ainakin Helsingin asematunnelin Top Tenissä on ollu Kentin sinkkuja; näitä uudempiakin?
    Livet är mänskans bästa tid

  12. #27
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Stupido Shopin nettikaupassa on Ingenting ja Columbus, hassua olis jos ei tää uus tulis myyntiin siellä. Mutta CDON taitaa olla paras ystävämme tällä hetkellä. Mulla ei nyt just kyllä oo yhtään ylimäärästä rahaa, hankinta jää ehkä lähitulevaisuuteen, mä kun en ikinä osaa tilata CDON:sta pelkästään yhtä levyä.

    Ja kerran täällä nyt avaudutaan, ni mä en voi käsittää miten ihmiset tykkää tosta "uudesta" Dom andra -versiosta. Musta se on ihan kamala, kunnon humppahölkkä Se kuulostaa ihan samalta ku Don Huonojen Hyvää yötä ja huomenta (DH soitti kahta versiota siitä biisistä keikoilla, toinen oli sellanen shalalalala ja toinen tollanen humppahölkkä. Kumpikaan ei oikeen ollu kovin hyvä). Oi, helpotti..

  13. #28
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg

    Ja kerran täällä nyt avaudutaan, ni mä en voi käsittää miten ihmiset tykkää tosta "uudesta" Dom andra -versiosta. Musta se on ihan kamala, kunnon humppahölkkä Se kuulostaa ihan samalta ku Don Huonojen Hyvää yötä ja huomenta (DH soitti kahta versiota siitä biisistä keikoilla, toinen oli sellanen shalalalala ja toinen tollanen humppahölkkä. Kumpikaan ei oikeen ollu kovin hyvä). Oi, helpotti..
    Dom andran "teknoversio" on ihaaaana Mie tykkään paljon!

    Don Huonojen Hyvää yötä ja huomenta -humppahölkkäversio sen sijaan todellakin oli ihan kamalaa kuultavaa! Ja voi hitsi, kuinka monta vuotta siitä onkaan kun Donkkareita fanitin ja keikoilla ramppasin...
    Livet är mänskans bästa tid

  14. #29
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Menee nyt vähän aiheen ulkopuolelle.. Don Huonot on yks kautta aikojen parhaimmista suomalaisista livebändeistä.

  15. #30
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Missä Anttilassa kävit? Oon ehkä nähny harhoja, mutta ainakin Helsingin asematunnelin Top Tenissä on ollu Kentin sinkkuja; näitä uudempiakin?
    Vaasassa en tiedä sitten, seurataan,ja jos löytyy muualta top tenistä tulen hyvin, hyvin vihaiseksi. Maksoin jopa euron parkkirahaa

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •