Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 15 av 44

Ämne: Generation Ex

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard Generation Ex

    Onko kenelläkään tietoa että julkastaanko sinkku myös Suomessa? En ole kerenny kauppaan katselemaan, eikä iTunesissa näkynyt vielä tänäänkään. Olisin ehkä voinu ladata, muttamutta

    Itse biisi on kyllä ehdottomasti paras tän levyn sinkuista. Muhun iski jo heti ensikuulemasta asti..

  2. #2
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Onko kenelläkään tietoa että julkastaanko sinkku myös Suomessa? En ole kerenny kauppaan katselemaan, eikä iTunesissa näkynyt vielä tänäänkään. Olisin ehkä voinu ladata, muttamutta

    Itse biisi on kyllä ehdottomasti paras tän levyn sinkuista. Muhun iski jo heti ensikuulemasta asti..
    Yritin tänään ladata b-sivu cdon:ista-ei onnistunut. Generation ex tulee kauppaan huomenna, luulisin, oli mahdollista varata cdon:ista ainakin. Tuo b-sivu ona aivan mahtavan hieno, löytyy youtubesta.

  3. #3
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    CDONista voi tosiaan varata levyn, Suomesta käsin ei vissiin valitettavasti voi latausta ostaa. Tyhmää.

  4. #4
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Yritin tänään ladata b-sivu cdon:ista-ei onnistunut. Generation ex tulee kauppaan huomenna, luulisin, oli mahdollista varata cdon:ista ainakin. Tuo b-sivu ona aivan mahtavan hieno, löytyy youtubesta.
    Joo niin on ihan älyttömän hyvä toi Det kanske kommer en förändring! Teksti varsinkin on hieno. Ja livenä toi kappale on varmaan räjäyttää tajunnan lopullisesti... Jos sen siis joskus pääsisi kuulemaan livenä.
    Senast redigerat av sanna-m den 2008-04-09 klockan 06:54.
    Livet är mänskans bästa tid

  5. #5
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Sit jos soittaisivat livenä niin kaikki itkis varmaan. (;

  6. #6
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    Sit jos soittaisivat livenä niin kaikki itkis varmaan. (;
    Mie itkisin ainakin... tai oisin ainakin jossain oudossa totaalikoomatilassa.
    Livet är mänskans bästa tid

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Hehee, taisin eilen olla ihan sekasin päivistä. Tänäänhän se keskiviikko vasta on. Plääääh, mun viikkoon tuli just yks ylimääränen päivä

    Te kyllä varmaanki virtuaalikivitätte mut nyt, mutta mä en koskaan oo ollu niin innoissani b-puolista. Mun mielestä ainoa oikeesti hyvä "b-puoli", joka olis kuulunu levylle, on Vinternoll2 (lainausmerkit siis siks, etten halua aiheuttaa sotaa siitä, onko se b-puoli vai ei ). Ehkä se vaan johtuu siitä että biisit levyillä on ihan hirrrrvittävän hyviä Kävin kuuntelemassa youtubesta tän Det kanske kommer en förändring:in, eikä se näin ensikuulemalta säväyttäny oikeen hirveesti. Usein kyllä käy niin uusien biisien kanssa, että jossain vaiheessa kolahtaa kovaa.

  8. #8
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Hehee, taisin eilen olla ihan sekasin päivistä. Tänäänhän se keskiviikko vasta on. Plääääh, mun viikkoon tuli just yks ylimääränen päivä

    Te kyllä varmaanki virtuaalikivitätte mut nyt, mutta mä en koskaan oo ollu niin innoissani b-puolista. Mun mielestä ainoa oikeesti hyvä "b-puoli", joka olis kuulunu levylle, on Vinternoll2 (lainausmerkit siis siks, etten halua aiheuttaa sotaa siitä, onko se b-puoli vai ei ). Ehkä se vaan johtuu siitä että biisit levyillä on ihan hirrrrvittävän hyviä Kävin kuuntelemassa youtubesta tän Det kanske kommer en förändring:in, eikä se näin ensikuulemalta säväyttäny oikeen hirveesti. Usein kyllä käy niin uusien biisien kanssa, että jossain vaiheessa kolahtaa kovaa.
    Virtuaalikivittäjä ilmoittautuu... mutta makuasioista ei voi kiistellä! Ootko kuullu M ja Välgärningar&illdåd? Ne on ihan mielettömän hyviä molemmat ja niistä jaksan innostua aina vaan Mutta Vinternoll2 on toki ihan täysin omassa kategoriassaan koska se on miun mielestä ehkä Kentin paras kappale ikinä
    Livet är mänskans bästa tid

  9. #9
    Medlem rillas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    207

    Standard

    Ihan pikkuisen virtuaalikivitän minäkin Mie pidän paljon b-puolista. Det kanske kommer en förändring :istäkin tykkään koko ajan enemmän ja enemmän. Välillä ihmetyttää, että miten Kentillä riittääkin niin paljon hyviä biisejä b-puoliksi.
    On ne vaan niin hyviä

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av sanna-m Visa inlägg
    Virtuaalikivittäjä ilmoittautuu... mutta makuasioista ei voi kiistellä! Ootko kuullu M ja Välgärningar&illdåd? Ne on ihan mielettömän hyviä molemmat ja niistä jaksan innostua aina vaan Mutta Vinternoll2 on toki ihan täysin omassa kategoriassaan koska se on miun mielestä ehkä Kentin paras kappale ikinä
    Joo, oon kuullu molemmat biisit, eikä niistä kumpikaan mitenkään heti iskeny. Tosin oon joskus tosi hidas, mulla kesti noin 2 vuotta ennen ku aloin oikeesti tykkäämään Franz Ferdinandista. Ja mä sentään koko ajan tiesin, että se on hyvä bändi.

    Noi Kentin b-puolet on yleensä vähän enemmän poppista, ehkä just siks en tykkää niin paljon niistä. En mä sano että ne olis mitenkään huonoja.

    Mitäs hauskaa tässä elämässä oikeesti olis jos makuasioista ei sais kiistellä.. Bring it on Onneks virtuaalikivet ei satu. Tässä teille kuitenki pikkasen esimerkkiä kivityksestä: http://www.youtube.com/watch?v=Erthu...eature=related

  11. #11
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Kaikista paras b-puoli on ehdottomasti Utan dina andetag. MIDVH:n jälkeen kentin paras biisi, mun mielestä. Tuo M on myöskin erittäin kaunis-ja surullinen.

    Samaa mieltä Rillan kanssa, tykkään uudesta enemmän ja enemmän, tuo o älskling jne on NIIN kaunista..

    Tiedättekö ,näyetäänkö täällä Suomessa MTV:ssä generation ex:in videota?

    Olisi se ihanaa jos kent tekisi täällä Suomessakin oma keikka, mutta lippu on ostettu ruisrockiin, varmuuden vuoksi....

  12. #12
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Kaikista paras b-puoli on ehdottomasti Utan dina andetag. MIDVH:n jälkeen kentin paras biisi, mun mielestä. Tuo M on myöskin erittäin kaunis-ja surullinen.
    Utan dina andetag on kyllä tosi ihana! Mutta MIDVH ei mun mielestä oo kaiken sen hypetyksen arvonen, vaikka ihan hyvä onkin. Nyt mun pitää varmaanki alkaa varomaan ihan oikeita kiviä. (Sori nyt, tarkotuksena ei tod. oo olla mitenkään provo, nää on ihan oikeita mielipiteitä, jotka tosin saattaa olla puolen vuoden päästä ihan erilaisia )

    Aiheeseen palatakseni: iTunesista ei vieläkään löydy Generation Ex -sinkkua. P*rse.

  13. #13
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    [quote=Suvi;243364] Mutta MIDVH ei mun mielestä oo kaiken sen hypetyksen arvonen, vaikka ihan hyvä onkin.

    Ihan hyvä onkin... Joo, nyt saat kyllä varoa..

  14. #14
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Suvi: MIDVH on tosiaan todella hyvä, mutta en ole ymmärtänyt miten siihen voi suhtautua niin fanaattisesti kuin useimmat Kentfaneista suhtautuvat. Tyyliin: "Maailman paras biisi!" tai "Paras Kentbiisi!"... Sopiihan se lopetuskappaleeksi ja siinä on hienot sanat. Kuitenkaan en täysin ymmärrä sen päälle, vaikka siitä pidänkin. Anteeksi, saatte häätää minut jos tahdotte.

    Kentin b-puolista sen verran että oon aina ollut tyytyväinen niihin, Kent tekee aina kappaleet viimesen päälle, tai sitten vaan tykkään ihan kaikesta mitä Kent tekee, mutta b-puoletkin ovat aina ihan mahtavia, ja odottamisen arvoisia! Aina fanit kuolaa yhdenkin uuden kappaleen perään ja niitä pidetään jännityksessä, kun se sitten vihdoin päästetään niin se saa valtavan suosion.

    Grävlingen: Suomen MTV:lle olen lähettänyt mailia ja kysynyt ovatko he lopettaneet Kentin musiikkivideoiden näytön kokonaan. Tuntuu siltä että kaikki meni vaan huonommaksi kun MTV Nordic lakkasi olemasta ja tilalle tuli Suomen oma MTV. MTV Finland syrjii selvästi kaikkea ruotsinkielistä, sillä nyt muka kaikki haluavat eroon ruotsinkielisestä mössöstä ja vaalitaan suomalaisuutta vapaasti. Mutta hei, Suomi on kaksikielinen maa ja Kent kuitenkin Ruotsin suurin rockyhtye ja "Pohjoismaissa suurta suosiota nauttiva". Suomessakin niillä riittää faneja, missäs ne Markuksen, Samin ja Harrin sukujuuret olikaan?

  15. #15

    Standard

    Minä kiersin tänään kaikki Helsingin keskustan suurimmat levykaupat läpi (+ Keltaisen jäänsärkijän ja juuri avatun Levykauppa Äxän), mutta ei löytynyt. Julmaa. Kerrankin kun ajattelin ostaa sinkun. Ja tahtoisin kovasti tehdä sen vanhanaikaisesti kaupasta ostamalla, siinä on jotain tunnelmaa Istua bussissa ja hipelöidä levykoteloa urpona ja sitten heti kotona rynnätä levysoittimen luo (tämä tapahtuu aina kun ostan uuden levyn xD). Mutta eipä tässä voi kuin odottaa.

    ... M on ehkä maailman surullisin laulu .__. Täytyy aina vain kuunnella sitä Youtuben kautta kun en Max 500:n sinkkua omista.

Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •