Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 31 till 44 av 44

Ämne: Generation Ex

  1. #31

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Nevi, kävitkö siis kaikki Stupidot yms. läpi? Kentin luulis oikeesti olevan niin peruskamaa, että sinkku löytyis Anttilastaki. Ehkä loppuviikosta tai ens viikolla..?
    ... En, olen niin sivistymätön etten ole koskaan kuullutkaan Stupidosta Tuolla minäkin ajattelin että kyllä se Anttilasta löytyisi, mutta eipä vain ollut. Ensi viikolla uudestaan ^__^


    Aa, kiitos Max 500 -vinkistä!

  2. #32
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    ... En, olen niin sivistymätön etten ole koskaan kuullutkaan Stupidosta
    Haha... En nyt tarkottanu ihan niin..

  3. #33
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Nevi Visa inlägg
    ... En, olen niin sivistymätön etten ole koskaan kuullutkaan Stupidosta Tuolla minäkin ajattelin että kyllä se Anttilasta löytyisi, mutta eipä vain ollut. Ensi viikolla uudestaan ^__^


    Aa, kiitos Max 500 -vinkistä!
    Foorumilla on jopa oma "tråd" (äidinkieli on ruotsi-tulee välillä vähän sitä sun tätä) tuosta Max 500, ja että se löytyy jopa tavallisista levykaupoista.

    Oli eilen niin "mielenkiintoisia" juttuja tuolla rotsinkielisellä foorumilla, ettei välillä tiennyt itkisikö vai nauraisi, ja näkyy jatkuvan tänään
    Täytyy siteerata J.Berg: Ni är seriöst sjuka i skallen tsp, miten se nyt sitten käännetään suomeksi...

    Eilen luovutin, ja tilasin sinkun cdon:ista. Oli pakko saada, en välitä generation ex:istä-ei ole mun lempikappale TTS:stä ( Columbus+ LSD,Någon ovat), mutta se Dkkef!!!

  4. #34
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    J.Bergin viestit on aina niin kiinnostavia, ja tuollaiset pienet kommentit piristää aina. (:
    Tråd-sanan voi muuten suomentaa ihan vain topikki-sanalla, ja "Ni är seriöst sjuka i skallen" tarkoittaa että olemme vakavasti kipeitä päästämme. Eli hulluja. Kiitos siitä.

    Oletko Grävlingen ihan Vaasasta kotoisin? (Anteeks OT =P).

  5. #35
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Kentina Visa inlägg
    J.Bergin viestit on aina niin kiinnostavia, ja tuollaiset pienet kommentit piristää aina. (:
    Tråd-sanan voi muuten suomentaa ihan vain topikki-sanalla, ja "Ni är seriöst sjuka i skallen" tarkoittaa että olemme vakavasti kipeitä päästämme. Eli hulluja. Kiitos siitä.

    Oletko Grävlingen ihan Vaasasta kotoisin? (Anteeks OT =P).
    Jeps. Luulen että täältä (-ja ympäröivistä kunnista, mistä minä oikeastaan olen kotoisin) löytyy aika monta kent-faneja. Kiva sattuma että sinä ja kaverisi olitte myöskin Malmössä. Ilmeisesti olet sinäkin suomenruotsalainen, vaikka suomi sujuu sulta parenmmin

  6. #36
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Joo, Malmössa oltiin Kentinan ja Jennan kanssa Ja kesäksi on suunnitteilla myös Ruotsin reissuja... Ticnetin kautta on vaan niin sairaan hankala saada lippuja. Onneks on tuttuja Ruotsissa!
    Livet är mänskans bästa tid

  7. #37
    Medlem Grävlingens avatar
    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Finland
    Inlägg
    1 375

    Standard

    Joo,onneksi on tuttuja ja sukulaisia Ruotsissa! Nähdään varmasti jossain kesällä!

  8. #38
    Nybörjare Kirvashs avatar
    Reg.datum
    Nov 2007
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    53

    Standard

    Oivoi. Mä oon taas niin pudonnut loopista kun en niin usein täällä käy. Surullista.

    Mä ton Generation Exin käväsin tubettamassa ja ainakin itse nautin ihan mielettömästi siitä että jätkät ihan oikeasti oli itse siinä. Onhan ne aina "vilahtanut" mutta toi oli kyllä mukavaa katseltavaa

    Noista b-puolista, omat suosikkini ovat Noll, Din Skugga, Verkligen ja Bas Riff. M on kyllä ihan loistava, mutta mä nyt vaan oon tällänen vastarannan kiiski. Saa siis heitellä tännekin niitä kiviä (kunhan ei kauheen isoja ole). Tuota uusinta GEx b-puolta en ole kuullut, pitää varmaan sekin käydä katsomassa. VinterNoll2 ei oikein mua sykähdyttänyt suuremmin, vaikka moni siitä tuntuu paasaavan ja tituleeraavan jopa parhaimmaksi Kent biisiksi. Ei siinä mitään, hyvä että kaikille löytyy omat suosikit

    Hoh, eipä tässä muuta. Pakko oli tulla aukomaan munkin.

    Vad som än har gjort mig elak, feg
    Vad som än har hänt, är allt mitt fel
    Vad som än har gjort dig vänlig, ren
    Allting är försent



    28/10/16 Hartwall Areena, Helsingfors
    26/6/12 Garden Party, Helsingfors
    07/03/10 Hartwall Areena, Helsingfors
    01/02/08 Ishallet, Vasa
    04/11/07 Kulturhuset, Helsingfors
    16/05/02 Tavastia, Helsingfors

  9. #39
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    Jeps. Luulen että täältä (-ja ympäröivistä kunnista, mistä minä oikeastaan olen kotoisin) löytyy aika monta kent-faneja. Kiva sattuma että sinä ja kaverisi olitte myöskin Malmössä. Ilmeisesti olet sinäkin suomenruotsalainen, vaikka suomi sujuu sulta parenmmin
    Joo, suomi on tosiaan äidinkieleni, mutta ruotsinkielisiä sukulaisia riittää että suomenruotsalainen tässä oikeastaan olen, niin voisi sanoa.

  10. #40
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Hyvä juttu että on tullut jotain eloa tänne suomipuolellekin
    Kentina raportoi, että cdonilta on tullut postia ja ootan innolla kotiinpääsyä sen(kin) takia että josko miullekin ois tullu GenX- sinkku (ja Rufus Wainwrightin levy!) postissa...
    Livet är mänskans bästa tid

  11. #41
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Mehän taidetaan jo tarvita joku yleinen höpinä -topic..

    Mä odottelen edelleen että rahatilanne paranee pikkasen. Olisin oikeesti voinu ladata netistä ne biisit, mutta kun sieltä iTunesista ei edelleenkään löydy. Kuunnelkaa te muut vaan..

    Sanna, minkä Rufusin levyn tilasit?

  12. #42
    Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008
    Ort
    Vantaa/Vanda, Finland
    Inlägg
    456

    Standard

    Meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun kävin MTV:n sivuilla surffailemassa. Vasemmassa reunassa, kun vähän surffailee alaspäin, löytyy otsikon "spanking new" alta Generation Ex. Siitä pääsee jopa katsomaan video. Tietääkö joku että onko Generation Ex:iä jopa näytetty Suomen MTV:llä ? Tietenki jos joskus avaisin telkkarin, todennäköisyys nähdä jotain kasvais ehkä pikkasen..


  13. #43
    Medlem sanna-ms avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Helsingfors, Finland
    Inlägg
    308

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun kävin MTV:n sivuilla surffailemassa. Vasemmassa reunassa, kun vähän surffailee alaspäin, löytyy otsikon "spanking new" alta Generation Ex. Siitä pääsee jopa katsomaan video. Tietääkö joku että onko Generation Ex:iä jopa näytetty Suomen MTV:llä ? Tietenki jos joskus avaisin telkkarin, todennäköisyys nähdä jotain kasvais ehkä pikkasen..
    Öö, tota... oishan se hienoa, että Suomen MTV:lläkin näytettäis Kentiä, mutta kun mie katon niin vähän telkkaria ni on erittäin pieni todennäköisyys, että koskaan näkisin Kentiä telkusta...
    Livet är mänskans bästa tid

  14. #44
    Erfaren medlem Kentinas avatar
    Reg.datum
    Oct 2005
    Ort
    Finland
    Inlägg
    14 212

    Standard

    Citat Ursprungligen postat av Suvi Visa inlägg
    Meinas mennä aamukahvit väärään kurkkuun kun kävin MTV:n sivuilla surffailemassa. Vasemmassa reunassa, kun vähän surffailee alaspäin, löytyy otsikon "spanking new" alta Generation Ex. Siitä pääsee jopa katsomaan video. Tietääkö joku että onko Generation Ex:iä jopa näytetty Suomen MTV:llä ? Tietenki jos joskus avaisin telkkarin, todennäköisyys nähdä jotain kasvais ehkä pikkasen..
    Yeah, mun ansiota, kun lähetin niille Kentistä viestiä silloin joskus. no ei välttämättä, mutta ovat ottaneet opikseen. Kyllä varmasti näyttävät telkkarissakin tuota videota jos se niiden sivuilta löytyy.

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •