Låt dom komma nu
Äh, en minut före Haha.
When you can live forever, what do you live for?
Hva var mest fusk? At fansen stemte bevisst på nr 3 for at nr 1 ikke skulle vinne, eller at stemmegivinga kanskje varte i to minutter for lenge? Det sier jo journalisten og forumiten ingenting om..
Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!
Jonas Eriksson borde snyta sig, torka sig bakom öronen, å skaffa sig ett liv!
Jag antar att han menade att det var jag mot resten av forumet, men jag känner mer att det är Jonas Eriksson mot världen. Stackare.– Det var jättelöjligt och orättvist, säger Jonas Eriksson, som röstade på bidrag tre.
Han och många andra är arga på webbmastern Henrik Larsson, som själv inte anser att det varit något fusk.
– Om man går på forumets klocka, så var det så. Om man går efter Fröken Ur, som jag gör, så var det inte så, säger han.
– Det låter som att han försöker komma undan. Det var många på forumet som kollade mot sina klockor. Det är en person mot alla andra, säger Jonas Eriksson.
Lid för konsten eller brinn.
Alltså töntig, var det nån mer än den där Jonas som klaga eller? Min favorit vann inte, men ja, den var ju inte så nära så, spillleroll :P Vill Jonas hellre kolla på den andra ligger den väl kvar på youtube liksom..
inget.
Jag tycker inte att vi behöver vara alltför hårda mot Jonas. Det var ju faktiskt många som klagade. Själv förhåller jag mig neutral i frågan.
Låt dom komma nu