Sidan 11 av 115 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819202161111 ... SistaSista
Resultat 151 till 165 av 1712

Ämne: Dagens insikt

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Så det är ok att vara otrogen i ditt tycke alltså?:P
    NEJ! Det är INTE ok att vara otrogen (i mitt tycke!)
    Men som jag skrev i ett annat inlägg:

Citat Ursprungligen postat av Wasti Visa inlägg
    Jag är 30, började festa när jag var ca 16-17 år (ja, jag var minderårig, jag vet det!). Just nu känner jag mig som nån blandning av 15 och 23 och vill bara festa, gå ut och dansa och efterfesta fram till kl. 8 på söndagsmorgnarna...
    Hemma sitter då min sambo sedan 10 år och min lilla dotter på snart två år. Jag älskar dem till döden, men känner att jag behöver få ur detta ur mitt system! Annars spricker jag!!!
    Jag vet bara inte hur jag ska bära mig åt! Sprit löser ju inte allt (eller nånting...)! DET är gårdagskvällen ett bra bevis på...
    Kalla det 30-årskris eller whatever, ibland vill man bara vara råsingel och få hångla med vem fan man vill!
    10 års förhållande gör att man skulle kunna hugga av sig ena tummen för att få känna det där pirret, om endast för en millisekund...
    Men det är INTE värt att slänga bort 10 år (med den man jag vill spendera resten av mitt liv med), det vet jag!! I mitt hjärta!!
    Men hela min kropp skriker efter att få känna det där jäkla pirret... Jag exploderar snart!!!! Vet fan inte vad jag ska ta mig till!
    Jag har inte hånglat med någon, och kommer förmodligen inte heller göra det, men bara känslan av att vilja göra det gör mig såå arg!!
    Varför kan jag inte nöja mig med min älskade sambos kyssar??? Det är fan nåt seriöst fel på mig!!!
    Du får döma mig om du vill, jag har värre saker att tänka på...
    Tack och förlåt (som en vis man brukar säga...)
    Senast redigerat av Wasti den 2008-12-15 klockan 06:11.
    Glääääääns över sjööööö o straaaand...
    -Ni kan ju inte bete er!"
    "-Jooooooooo!"
    (5 sekunder senare...) "-Aaaaahhhhhhh"

Medlem _Zaphiria_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2007

Standard

Hjärtat och hjärnan är två organ som ofta vägrar samarbeta och tycka samma sak.

Att vara social kostar i de flesta fall pengar (fika, öl, biobiljett, whatever) så att vara flat broke är ett socialt handikapp.
    Apati är en vanesak

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Kalla det 30-årskris eller whatever, ibland vill man bara vara råsingel och få hångla med vem fan man vill!
    10 års förhållande gör att man skulle kunna hugga av sig ena tummen för att få känna det där pirret, om endast för en millisekund...
    Men det är INTE värt att slänga bort 10 år (med den man jag vill spendera resten av mitt liv med), det vet jag!! I mitt hjärta!!
    Men hela min kropp skriker efter att få känna det där jäkla pirret... Jag exploderar snart!!!! Vet fan inte vad jag ska ta mig till!
    Jag har inte hånglat med någon, och kommer förmodligen inte heller göra det, men bara känslan av att vilja göra det gör mig såå arg!!
    Varför kan jag inte nöja mig med min älskade sambos kyssar??? Det är fan nåt seriöst fel på mig!!!
    ni behöver spica upp erat sexliv...big time...de går att få pirret igen även om man varit ihop i 10 år å har en unge..

Erfaren medlem Automatvapens avatar
    Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    ni behöver spica upp erat sexliv...big time...de går att få pirret igen även om man varit ihop i 10 år å har en unge..
    Ja precis. Förför varandra under en vecka, lämna barnet hos mor/farföräldrarna. Res bort under en helg till T. ex http://www.dalecarlia.se/ och bara va ni två.
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

kentidiiot: Politiktråden låstes, har aldrig fått ligga så mycket som då!

Portfolio:http://www.berntsten.se/

Erfaren medlem lo-veas avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard

Att sitta uppe hela natten och titta på Scrubs gör att man är väldigt trött dagen efter. (Ändå så gör jag det om och om igen)
    du, min vän i livet

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Automatvapen Visa inlägg
    Ja precis. Förför varandra under en vecka, lämna barnet hos mor/farföräldrarna. Res bort under en helg till T. ex http://www.dalecarlia.se/ och bara va ni två.
    Tack för de bra råden... Känns inte riktigt som att det är såå enkelt, bara...
    Jag älskar ju min sambo (så inihelvete mycket) men just nu är det något som saknas...

Dagens insikt är nog att jag behöver en professionell psykolog!

Btw så ska vi åka till Paris i vår (en försenad 30-årspresent från sambo till mig) och vår dotter ska stanna hemma hos sin moster och mormor så det blir bara vi två!
    Det ska bli jättemysigt, no doubt about it... Längtar!
    "-Jooooooooo!"

Standard

Tack för de bra råden... Känns inte riktigt som att det är såå enkelt, bara...
    Jag älskar ju min sambo (så inihelvete mycket) men just nu är det något som saknas...

Dagens insikt är nog att jag behöver en professionell psykolog!

Btw så ska vi åka till Paris i vår (en försenad 30-årspresent från sambo till mig) och vår dotter ska stanna hemma hos sin moster och mormor så det blir bara vi två!
    Det ska bli jättemysigt, no doubt about it... Längtar!
    Psykolog eller samtaleterapeut er ingen dum ide..

En ting jeg har tenkt å gjøre når jeg klarer å få meg mann & barn; avtale med familie eller venner med barn i samme aldersgruppe (feks klassekompisers foreldre) om at barna kan overnatte hos hverandre eller bli passet av moster/faster/farmor/mormor osv.. en helg nå og en helg da. Det skal ofte ikke mer enn en ungefri helg, et par biobilletter (eller kanskje konsertbilletter) en god middag hjemme eller ute og bra med tid.. så blomstrer det! Og ungene elsker som regel å ha litt foreldrefri...

Jeg prøver å tvinge min bror og hans sambo til å låne meg min niese en helg i ny og ne.. De har blitt flinkere til å gi henne fra seg nå, for hun stortrives jo hos bestemor & "tante"!
    ---
    Min innsikt i dag var forøvrig at jeg må begynne å stå opp til en fast tid hver dag, ellers blir det så tungt de dagene jeg skal opp til klokka ti...
    Fuck, fuck, fuckety fuck. Bugger, fuck... ...and tits!

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sorrow Visa inlägg
    Psykolog eller samtaleterapeut er ingen dum ide..

En ting jeg har tenkt å gjøre når jeg klarer å få meg mann & barn; avtale med familie eller venner med barn i samme aldersgruppe (feks klassekompisers foreldre) om at barna kan overnatte hos hverandre eller bli passet av moster/faster/farmor/mormor osv.. en helg nå og en helg da. Det skal ofte ikke mer enn en ungefri helg, et par biobilletter (eller kanskje konsertbilletter) en god middag hjemme eller ute og bra med tid.. så blomstrer det! Og ungene elsker som regel å ha litt foreldrefri...

Jeg prøver å tvinge min bror og hans sambo til å låne meg min niese en helg i ny og ne.. De har blitt flinkere til å gi henne fra seg nå, for hun stortrives jo hos bestemor & "tante"!
    ---
    Min innsikt i dag var forøvrig at jeg må begynne å stå opp til en fast tid hver dag, ellers blir det så tungt de dagene jeg skal opp til klokka ti...
    Vi har lämnat bort våran dotter de senaste 6 helgerna av 8 möjliga... Vi har gått på bio, vi har varit ute och ätit, vi har varit på fest, haft fest...
    Känns som om det inte är det som är problemet... Men tack ändå!
    "-Jooooooooo!"

Erfaren medlem
    Reg.datum
    May 2005

Standard

killar är liksom män

Erfaren medlem Bravorions avatar
    Reg.datum
    Oct 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jånna Påp Visa inlägg
    killar är liksom män
    Pojkar vill.........KILLAR KAN! xD
    "It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Bravorion Visa inlägg
    Pojkar vill.........KILLAR KAN! xD
    Nile City <3
    Haha ja herrejävlar :'D
    Clive_Burrs_granne: Jag tycker du är sötare, för du har inte hans gigantiska å fula näsa.

Staffan747
    Guest

Standard

Inte en jävel har lagt märke till att jag inte varit inloggad på 4 dagar..

Medlem Wastis avatar
    Reg.datum
    May 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Staffan747 Visa inlägg
    Dagens insikt: Åh vad vi alla har saknat Staffan
    "-Jooooooooo!"

Reg.datum
    Jul 2005

Standard

Dagens insikt:
    Vad lugnt och skönt det var varit de här fyra dagarna.

Medlem HelloGrounds avatar
    Reg.datum
    Jul 2008
    I en liten stad med storstadens kyliga avstånd.

Standard

Jag har, men det kanske är mindre intressant?
    Beauty is no quality in things themselves:
    it exists merely in the mind which contemplates them.

Sidan 11 av 115 FörstaFörsta ... 2345678910111213141516171819202161111 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •